דף הבית / כנסים / להתמסר לכנס לחלוטין

להתמסר לכנס לחלוטין

מתוך שיחה לפני הכנס בחרקוב

עלינו להתאזר בסבלנות כדי להתמסר במשך יום שלם לכנס. הפסקות, למעשה, לא תהיינה. כדי להתכלל לגמרי ולצבור קצב רציני, אנחנו צריכים ממש להיבלע על ידי האיחוד ההדדי שלנו, מהבוקר ועד הערב ומהערב ועד הבוקר, במשך כל הימים האלה.

אם אתם מרגישים שהתעייפתם, זה סימן שהקשר שלכם עם האחרים אינו מספיק. האדם לא יכול להתעייף מפעולה כזאת. לא יכול! מפני שבתוכו, אם הולך לקראת הקשר עם האחרים, צריך ההיפך, להתעורר כוח פנימי עצום, מדרגה אחרת חדשה לגמרי, והוא צריך לתת לו אנרגיה עצומה.

למעשה, הוא לא צריך להרגיש שום עייפות. הוא כל הזמן צריך לייצר מתוכו אנרגיה, ולא להרגיש שעליו לנוח, ולהיפך, לקבל אותה מאיפה שהוא.

לכן, צריך לפקח על עצמך ולהבין שכל הבעיה היא רק באיחוד.

כשאנחנו מדברים על האור העליון, על איך שהוא ממלא אותנו, אנחנו צריכים להבין שזו אותה האנרגיה הנצחית והשלמה שצריכה לרומם אותנו, להחיות את הנשמה שלנו. והנשמה שלנו זה האיחוד המשותף שלנו, רשת הקשר בינינו. כלומר, אם אנחנו באמת מרגישים עייפות, בעיות, אז צריך מייד לומר זה לזה שאנחנו פשוט שכחנו לכוון את עצמנו, את כל ריכוז הרצון שלנו לקשר עם האחרים, לכך שארגיש את עצמי חלק מהאחרים.

אני מאוד מבקש שהדעת לא תהיה מוסחת לשום דבר, חוץ מהדבר ההכרחי ביותר, כדי לא להכניס וירוס, מחשבות זרות, הרגשות זרות, לתוך החיבור והאיחוד שלנו. מפני שבמערכת האינטגרלית, כאשר כולם מקושרים הדדית לחלוטין, כל אחד יכול להפר את האיזון של המערכת הזאת. וזה אומר, שכל אחד מאיתנו צריך להרגיש אחריות בכך שמרגיש את עצמו כ"שומר". בידיו הערובה להצלחתנו.

אנחנו צריכים לחשוב על החברים שלנו שנמצאים בכל העולם. זאת כמות גדולה של אנשים. אני פוגש אותם לעיתים קרובות, כשאני נוסע לקבוצות השונות. בשדות התעופה, במעברים, ברחובות, האנשים פתאום מזהים אותי, מזהים אותנו. כלומר, חוץ מהקבוצות שלנו, חוץ מכמה אלפי בני אדם בעולם שמכירים זה את זה, אבל למעשה, זה עוד מאות אלפי בני אדם, אם לא מיליונים, שכבר מחוברים אלינו ויחד איתנו רוצים להגשים ולממש את שיטת התיקון.

מתוך שיחה לפני הכנס בחרקוב, 16.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
כוח האיחוד
להפנות את הפנים אל המדרגה העליונה
סדנה זה שיחה מלב אל לב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest