דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להתמזג לטיפה אחת משותפת

להתמזג לטיפה אחת משותפת

שאלה: מה הכוונה "להעביר הכול דרך הקבוצה"? לספר לקבוצה על כל הבעיות שלך?

תשובתי: להעביר הכול דרך הקבוצה, זה לא אומר, שאתה צריך לספר לה הכול, על אף שוודאי, גם בצורה כזאת העיקרון הזה ממומש באופן חלקי. אבל העיקר זה להרגיש שאתה מתחבר עם החברים.

זוהי תנועה פנימית: אתה שומע אותם, מדבר איתם, יושב יחד איתם, כל הזמן מנסה "להיכנס" לתוכם, להיות איתם אחד שלם כללי משותף, עד כדי כך, שאתה תתחיל להרגיש איך דרכם אתה מתחיל להיכנס לעולם העליון.

הרגשת הקבוצה מתחילה מהרגשה פיזית פשוטה של נוכחות של החברים. השלב הבא, זו כבר איזו הרגשה רגשית של איחוד.

אחר כך, יכול להיות, מופיעה הרגשת של תלות. אחר כך באה תחושה של קשר, אהבה.

rus_o_rav_kvutza-ve-afatza_2013-10-21_lesson_pic20

וכך בהדרגה בתוך כל זה מתחילה להתגלות מהות חדשה, שזה אנחנו, ובתוך "אנחנו", מתחיל להיות מורגש הבורא. אבל ה"אנחנו" הזה אינו שייך לאף אחד, זה לא סכום של כולנו, אלא אחד שלם כללי.

בדיוק כמו שטיפת מים גדולה, היא לא סכום של כל הטיפות הקודמות שמהן היא נוצרה, היא כבר טיפה בפני עצמה. אם למשל, עשרים טיפות מתמזגות לטיפה אחת, אז אין בה שום חלוקות. זה לא סכום של כל הטיפות הקודמות, אלא אחד שלם כללי שכולל בתוכו הכול. לזה אנחנו צריכים להגיע.

ברגע שאנחנו נאסוף את עצמנו לטיפה אחת ראשונה, שלא יהיו בה שום חלוקות, אז הבורא מייד יתגלה בה. ואם אנחנו איך שהוא עדיין מחולקים בתוכה, לא יכולים להתמזג לטיפה אחת, זה סימן, שעדיין יש שם שאריות של השבירה שלנו, ואז הבורא לא יכול להתגלות. כך זה פועל.

מתוך שיעור בנושא "קבוצה והפצה", 21.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
עבודה שבלב
מרכז כל ההשקעות והתקוות
עלייה במדרגות האהבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest