דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להתכונן לפגישה הצפויה

להתכונן לפגישה הצפויה

האדם צריך לערוך חישוב כמה פעמים ביום ולראות באיזה מצב הוא נמצא, באיזו עמדה הוא עומד ביחס לבורא, לסביבה, לעצמו, ולתקן את הכיוון שלו. אנחנו תמיד טועים בדרך. זה טבעי. הרי האגו שלנו כל הזמן גדֵל, ואנחנו צריכים בכל פעם להוסיף עוד ועוד כוחות, כדי להחזיק אותו בשליטה שלנו.

אני חייב להפריד את הגוף הבהמי שלי מהמטרה הרוחנית, לתת לגוף את ההכרחיות, ואת כל השאר לרכז להשגת ההשפעה, לבדוק ולמדוד אותה ביחס לסביבה, לפי המידה שבה אני רוצה להתכלל בה.

ואז לא אתבלבל, ויהיה לי מובן כמה דרוש לי לחיים הרגילים וכמה אני יכול לתת לסביבה. כלומר, אני אדע במדויק היכן אני נמצא והיכן הגבול שלי. זה מאוד חשוב, כי אם אתה מרגיש את הגבול, אתה כבר יכול לכוון את עצמך בצורה נכונה: לגשמיות – את ההכרחי, ואת כל מה שרק אפשר – למען הרוחניות.

עכשיו, לפני הכנס, אתה צריך לבדוק את עצמך, עד כמה החיבור נחוץ לך. לעורר את עצמך, על ידי צפייה בהקלטות מכנסים קודמים, כדי להתכלל באותה סביבה שמחה, שמאושרת מההתקדמות שלה. זה מכין את האדם בצורה טובה מאוד.

אין זמן ברוחניות: אין עבר, אין הווה ואין עתיד. לכן, בזמן שאנחנו צופים בהקלטה, זה כבר לא עבר. הרי אנחנו נכללים באותו המצב שקיים עכשיו. ואין שום הבדל בין להסתכל בהקלטה שנעשתה לפני חצי שנה או להשתתף במה שקורה היום. כל המצבים האלה נכללים באותה המציאות. וכשאני מקבל התפעלות מהעבר, אני יכול להכין את עצמי לפגישה העתידה.

מתוך שיעור על ההכנה לכנס בניו-ג'רזי, 21.03.2011

ידיעות קודמות בנושא:
השמחה היא סימן להשפעה
אני מציע "להתחבר לטוב"!
כדי לא לדרוש: "תן"!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest