דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להרגיש את הרצונות של האנושות כולה

להרגיש את הרצונות של האנושות כולה

שאלה: היום אני תופס את העולם דרך חמשת החושים שלי, ומחר אני אוכל לתפוס אותו דרך האנושות כולה. האם אלה הם החושים החדשים שלי?

תשובתי: העניין הוא, שעל ידי רכישת החושים החדשים, אני לא מכפיל את חמשת החושים הבהמיים הנוכחיים שלי שקיימים בגוף שלי ומספקים לי מידע גשמי בלבד. בזה שאני מקיים את התנאי "ואהבת לרעך כמוך", אני צריך להתעלות מעל לאגו שלי, כדי להתחיל לאהוב את הזולת. אני צריך לצאת מתוך האגו שלי ולקבל את הרצונות של הזולת כשלי. דווקא בגישור הזה ביני לבין האחרים אני מתחיל ליצור חושים חדשים, לא בתוכי, אלא מבחוץ.

אני רואה את העולם דרך הקבוצה, דרך אותה הסביבה שבה אני נמצא. ואלה הם כבר חמישה חושים חדשים, ראייה, שמיעה, טעם, ריח ומישוש החדשים, מפני שבהם אני לא נכנס לתוך האגו שלי, שמעליו כבר התעליתי כדי להרגיש את האחרים. ולכן אני בונה חוש אחר, תכונת ההשפעה, שדרכה אני מסתכל על העולם הסובב, כאילו בעיניים זרות, ברצון זר. זוהי היציאה שלי מתוך עצמי למרחב הרוחני החיצוני.

שאלה: עכשיו יש לי ראייה מוגבלת. אבל חוץ ממני ישנם עוד שבעה מיליארד בני אדם וכל אחד מהם גם כן רואה משהו. איזו תמונת עולם הייתי מקבל, אם הייתי יכול עכשיו לראות ולשמוע את מה שהם רואים ושומעים?

תשובתי: באותה הרמה הפיזית, הפיזיולוגית שבה אנחנו עכשיו קיימים, לא ניתן לתפוס כזה היקף של מידע. ניתן לתפוס אותו רק בצורתו אינטגרלית, ולא בצורה מפורקת, כמו שזה קיים עכשיו, בכוורות, שבהן אנחנו כמו דבורים יושבים כל אחד בקן שלו.

כאשר אנחנו נרכוש חושים חדשים, אז לא תהיה לנו בעיה להרגיש את כולם ואת הכול, אבל לא ברמה כפי שהיא היום, אלא רק אם אנחנו נתכלל בכל שאר האנושות.

מתוך שיחה מס' 3 בנושא "רפואת העתיד", 07.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
חינוך או אילוף?
אופקים של תפיסה
כמה פרטים מתמונת העולם הרוחנית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest