דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להצדיק את אשראי האמון

להצדיק את אשראי האמון

laitman_2011-11-27_1709_w.jpg

שאלה: קיבלנו "אשראי" גדול מהעולם העליון, שהתבטא בחיבור של כל הרצונות שלנו, וברצון גדול מאוד שכל אחד קיבל, שהוא – יתר ההשתוקקות לרוחניות, שאותה אני בעצמי אף פעם לא הייתי מצליח לקבל.

בעולם הגשמי שבו קיימות חברות שונות, נוקטים בדרך שונה כלפי האדם שאינו מסוגל להחזיר את האשראי. באים אליו שומרים, המשטרה, יכולים לשפוט אותו למאסר, ויכולים להרוג אותו. אבל איך זה מתבצע ברוחניות? מה יהיה איתנו אם לא נוכל להחזיר את אשראי האמון הגדול הזה שקיבלנו?

תשובתי: אם בעולם שלנו קיימת כזאת כמות גדולה של אפשרויות, שמחייבות את האדם להחזיר את האשראי שהוא קיבל דרך כל מיני רשויות החוק ובדרכים הנוספות, אז האם לבורא יש פחות אפשרויות? הרבה יותר. אין שום בעיות, הוא יאלץ אותך לעשות את זה.

זאת דרך הייסורים, אם אינך משיג בזמן את המטרה בדרך הנכונה, היעילה, הנוחה והמהירה שמתחדשת כל יום, כלומר, אינך "משלם את האשראי", אז כעבור יומיים שלושה אתה לא מרגיש את זה, אבל אחר כך הכול מצטבר ופועל.

לכן, אנחנו צריכים להבין את זה בצורה ברורה ולפחד ממש, מפני שבנביאים כתובים דברים נוראיים. כאשר מתחילים לדחוף אותנו אל מטרת הבריאה שקבועה כבר מראש על ידי הכוחות, שמאלצים ודוחפים אותנו מאחורה, ולא על ידי ההשתוקקות מהרצון, אז אלה ייסורים נוראיים, מפני שהם ניתנים לנו בדרגות ה"דומם", ה"צומח" וה"חי", כדי שאנחנו על ידם נתחיל להבין שצריכים להתחיל להתקדם בדרגת ה"מדבר", הגבוהה יותר מהדרגות הקודמות.

ולעבור מדרגה אחת לדרגה השנייה, זה מאוד מסובך! אתה רואה כמה כל העולם סובל, ולא מבין שהוא פשוט צריך לעשות תנועה קטנה כלפי מעלה. הוא לא מבין! והוא ירעב, ימות, וישמיד אחד את השני. אנשים רבים ימותו, ולא יוכלו להבין את הסיבה.

לכן, אנחנו צריכים להשתדל להסביר את זה במהירות רבה, גם לעצמנו וגם לאחרים.

מתוך השיעור הווירטואלי, 26.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
להצדיק את הפרוטקציה של הבורא
לדעת להיות אסיר תודה
אשראי לעתיד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest