דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / להפעיל את המבער האחורי, או לעזוב את הסירה?

להפעיל את המבער האחורי, או לעזוב את הסירה?

שאלה: כשאנשים נכנסים לשיטה באופן פעיל, הם מבינים שהעבודה הפנימית והחינוך האינטגרלי הם בלתי נפרדים. ואלה שעדיין אינם מבינים זאת, חושבים שאנחנו עוסקים בחינוך האינטגרלי במקום בעבודה הפנימית.

תשובה: זה נובע מחוסר הבנה שהחינוך האינטגרלי הוא המימוש בפועל של האתגר או ההזדמנות שיש לנו היום, שקיבלנו מהבורא.

השיטה האינטגרלית היא היישום המעשי של חכמת הקבלה! אין כאן שום דבר אחר! והעובדה שהאנשים עדיין אינם יכולים לחבר בתוכם את התיאוריה הקבלית והפעילות האלטרואיסטית, זו בעיה שלהם, הם עדיין לא בשלים לזה.

אני מכיר על עצמי, כיצד אני בהתחלה לא יכולתי לחבר בין השני הדברים. הייתי מאוד ספקן: "למה אני צריך להיות חבר של מישהו, לבנות בינינו איזושהי מערכת יחסים? איפה כאן העולם העליון, הבורא, איפה הספירות?".

אני ממש לא הרגשתי ולא הבנתי שום דבר. בשבילי זה היה קיר. אני יכולתי לדבר על זה, לשמוע, כמו בישיבת מפלגה, ולא יותר, אבל התפיסה הפנימית לא הייתה לי. לכן אני בהחלט מבין את כולכם. אבל הגיע הזמן שמחייב אותנו להגיב בצורה מסוימת, להפעיל את המבער האחורי .

מדוע חברים שמפרידים בין העבודה הפנימית והחינוך האינטגרלי, חושבים שמגיע להם יחס מיוחד מהבורא? הוציאו אותם ממיליונים, נתנו להם הזדמנות לשאול ולברר על מה מדברת חכמת הקבלה. מי הם בכלל? במה הם שונים מהאחרים? הבורא העיר אותם רק כדי שהם יקדמו את העניין. על זה מדובר בכל המקורות שלנו.

ואם הם כל כך חכמים, שלא רוצים לעסוק בחינוך האינטגרלי, הייתי ממליץ להם לעזוב אותנו. אנחנו לא חוג של סטודנטים חופשיים, יש לנו תכנית ברורה. אנחנו מרגישים שאנחנו יחד בסירה, וכפי שכותב בעל הסולם, מי שלא מוסיף, גם אם רק משתתף באופן פסיבי, הוא נחשב לגנב.

לכן, הם צריכים לקחת את זה לתשומת ליבם. מרגע זה והלאה, הם משתתפים בכל מה שאנחנו עושים, ולא מתחכמים. ואם אני המנהיג שלהם, אז שיראו את זה בפועל. ואם לא, שילכו לחפש מישהו אחר.

אני חושב שבקבוצות שלנו, ובאופן כללי בכל רחבי העולם, לא יכולים להיות אנשים אחרים. המשבר, המצב של העולם, התנאים שלי, הדרישות, מה שהמורים שלנו כותבים – כל זה צריך לחייב. ואם מישהו לא מסכים, אין לו מקום בסירה!

מתוך השיעור הווירטואלי, 07.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
במרכז היקום
השיעורים הקשים של הבורא
הדרך של הקבוצה העולמית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest