דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להפוך לעובּר בתוך הרחם של הקבוצה

להפוך לעובּר בתוך הרחם של הקבוצה

שאלה: אם הקבוצה היא הרחם, אז מה זה המצב של "דחיית העובּר"?

תשובתי: במצב רגיל הגוף שלנו דוחה כל גוף זר שחודר לתוכו. למשל, בתוך דרכי העיכול מתעכל המזון שאנחנו צורכים ונפלט מתוך הגוף בצורת פסולת.

מערכות כאלה קיימות בנו רק כדי לספוג את האנרגיה הנחוצה לגוף ולפלוט מתוכה את כל החומרים הלא נחוצים. אבל אם מחדירים גוף זר לתוך גוף האדם, הוא מיד מתכסה במעטפת, מתחיל תהליך מוגלתי והגוף דוחה אותו.

אבל, כאשר בתוך הגוף האנושי או של בעלי חיים מתפתח עובּר ששוקל מספר קילוגרמים, לא רק שאין תגובת דחייה בתוך הגוף, אלא מתווספת תגובה על מנת לקרב, להזין אותו ולעשות הכול למענו.

מעניין לציין, שכאשר עושים השתלת איבר כלשהו לאדם, נניח לב, אז הוא חייב לעבור המון טיפולים על מנת לנטרל את תגובת הדחייה. ואצל אישה הרה זה לא קיים, כי במקרה הזה פועלת התכונה המיוחדת של ה"בינה", של הטבע שהוא פיתח בתוך גוף חי.

לכן, הקבוצה צריכה להפוך את עצמה לאינקובאטור, כמו רחם שמקבל כל אדם ומגדל אותו. אבל, כדי שכל אדם יוכל להיכנס לתוך הקבוצה כמו לתוך הרחם, הוא צריך לבטל את עצמו באופן מוחלט כלפיה.

שאלה: אנחנו יוצאים כדי לעבוד עם 99% מהאוכלוסייה, שאותם אנחנו צריכים לכלול בתוכנו. בתוך הקבוצה אנחנו לומדים להתבטל אחד כלפי השני. האם גם 99% צריכים לעבור את התהליך של ביטול עצמי?

תשובתי: בוודאי שהם צריכים להתבטל אחד כלפי השני כדי לבנות קבוצה נכונה או חיבור אנושי נכון.

אנחנו מלמדים אותם בעזרת ההפצה והסדנאות. אנחנו מלמדים אותם את כל החומר התיאורטי והמעשי ומסבירים שהלימוד שלנו מכוון להביא את האדם להשתוות הצורה לבורא. כשאנחנו מגיעים לאיזון עם הטבע אנחנו מגיעים למצב הנוח והבטוח ביותר. לכן, שיטת החינוך האינטגרלי, כולל הההשכלה האינטגרלית מראה לאדם את הטבע וכיצד אנחנו יכולים להגיע להשתוות הצורה עם הטבע או לדבקות ולחיבור עימו. אנחנו לוקחים דוגמאות מהמדע שמסביר מהי האינטגרליות של הטבע ואת הצורך בחיבור האינטגרלי בינינו. מסבירים להם על פי גרפים, ציורים, סרטים. כמו כן, אנחנו מסבירים כיצד לבטל את עצמנו כלפי הקבוצה, להסכים עימה, להתחבר ביחד, כלומר את כל חוקי החיבור בין האנשים הנפרדים לקבוצה. ואנחנו מגישים להם את זה בשפה ארצית פשוטה.

במהלך הסדנאות אנחנו שואלים אותם שאלות כדי שהם יבררו ביניהם מהי תכלית בריאתנו, מדוע הטבע ברא אותנו, מה הוא דורש מאיתנו ואיזו צורה בדיוק, מה אנחנו משיגים כתוצאה מהחיבור בינינו. ובסוף הדיון זה הופך לחלק מההבנה, המחשבה והרצון האישי שלהם.

מתוך השיעור על שאלות ותשובות, 11.02.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כאן אנחנו בונים את החיים הרוחניים שלנו!
גלים בעלי מרכז משותף
ללמד את העולם להיות עוּבָּר בתוכנו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest