דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להפוך להיות שליט של תוכנית הבריאה

להפוך להיות שליט של תוכנית הבריאה

כנס סנט פטרבורג, שיעור מס' 4

הקבוצה צריכה לשכנע כל אחד ואת כולם בזה, שהם מנוהלים על ידי הבורא, ואין שום דבר שהיה מופיע בעצמו, רק הוא מנהל הכול, "אין עוד מלבדו". ולכן אני צריך לראות את הבורא בכל אחד מהחברים.

יחד עם זה, אני לא מבטל ולא מזלזל בחבר בטענה שהוא כביכול בובה שמונעת על ידי יד זרה. לא! להיפך, אני משווה ומזהה אותו עם הבורא. תחשבו על זה!

כאשר אני אומר שמישהו מנוהל על ידי הבורא, אני יכול לחשוב על זה שהוא בובה על חוט, ויכול גם לומר להיפך: "לא. זה שהוא נמצא לפניי, זו התגלות הבורא". כי אנחנו לומדים משיטת תפיסת המציאות, שכל מה שמסביב זה התגלות הבורא. כאשר האדם מגיע לכזה מצב ועובד באופן ברור בצורה כזאת, ולא סתם מתפלסף, אז הוא באמת נכנס להרגשה נכונה של המציאות.

צריך לדבר על גדלות הבורא, אבל לא להתפלסף ולא על ידי ביטויים שבלוניים. ואפשר גם לא לדבר על זה, אבל החשיבות של הכוח הזה שמחזיק על עצמו את כל הבריאה ומנהל הכול, בזה שהופך לדבקות השכינה, צריכה להיות אצל כל אחד מאיתנו כמו נשימה של העולם. וכל מה שקורה, קורה כתוצאה מנוכחותו של הכוח הזה.

לכן הגדלות אינה באה לידי ביטוי בכל מיני פעולות קוסמוגניות, אלא בזה שכל זה מכוון לכל אחד מאיתנו, כדי שאנחנו דרך התמונה הזאת נשיג אותו עצמו, את תוכנית הבריאה, שלא נהפוך להיות חלקים, אלא שליטים חכמים של התוכנית הזאת. דבקות, משמעותה, שאנחנו הופכים להיות הוא.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס בסנט פטרבורג, 12.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הנשק החזק ביותר
תמונה שמשורטטת באוויר
זמן חדש, אנחנו חדשים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest