דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קורבן קטן למען מטרה גדולה

קורבן קטן למען מטרה גדולה

כנס סנט פטרבורג, שיעור מס' 4

בקבוצה הקבלית, האהבה לזולת משיגה כזה מצב כאשר אנחנו מפסיקים לשים לב לא רק לחיצוניות של החברים, לא רק למראה הגשמי שלהם, אלא גם לפוטנציאל הפנימי שלהם, מפני שכל זה מתמזג יחד וכל אחד עובד בתוך האחר.

כבר דיברנו לא פעם, שאין בי את אותם הרצונות שאותם אני יכול למלא על ידי האור העליון, על ידי הבורא, על ידי השגת העולם העליון. הם כולם נמצאים בכם, ואילו בי הם לא קיימים. יש בי רק נקודה ולא יותר מזה.

באותה המידה שבה אני רוכש את הרצונות שלכם כשלי, "ואהבת לרעך כמוך", אז אני רוכש את אותו הכלי הרוחני, אותם הרצונות, שאני יכול למלא. ועל ידי המילוי שלהם, אני ממלא את עצמי.

יחד עם זה אנחנו הופכים לאגואיסטים גדולים מאוד, רק שזה כבר לא נקרא "אגואיזם", כי אני הרי מתגבר על האגו הגשמי הקטן שלי כדי לרכוש רצון ענק, שמתמלא על ידי האור על ידי נוכחות הבורא. וכל זה, שלי!

לכן אתם לא נפרדים משום דבר, לא בורחים משום דבר, לא מקריבים שום דבר, אל תעמידו פנים שאתם כאלה גיבורים. להיפך, אתם הולכים לקראת קבלה גדולה מאוד, קבלת עולם אין סוף, לכן החכמה הזאת נקראת "חכמת הקבלה".

הדבר היחיד, כמו שאומר בעל הסולם, כאן קיים טריק פסיכולוגי קטן, כאשר אנחנו צריכים להתגבר על מחסום פסיכולוגי, שאני "כאילו" ממלא את האחרים ביחס לאני העכשווי.

אבל ברגע שאני מתחיל לאט לאט בעזרת הקבוצה להרגיש כמו שאימא מרגישה את ילדיה, שזה שלי, אז מייד נהיה לי מובן שזה באמת שלי. זוהי רכישה שלי, "כלים" שלי. וזהו! הנה עולם האין סוף שלך. בבקשה, תהיה כמו הבורא, תשלוט בו, תתקיים, תשיג, תהנה!

כי מה היא מטרת הבריאה? ליהנות! לכן אל תנסו לעשות מעצמכם קדושים מעונים. אנחנו מקריבים את האגו הכי קטן ואפסי, כדי לצאת ממנו ולרכוש "כלי" אמיתי חסר גבולות, הממולא בתענוג אין סופי.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס בסנט פטרבורג, 12.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
להפוך להיות שליט של תוכנית הבריאה
תפתח את הלב לעולם
מקום בלב עבור החברים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest