דף הבית / חינוך, ילדים / להפוך את הפראי לאדם

להפוך את הפראי לאדם

אם המושג "כוח הטבע" אינו מובן לכולם, אז ניתן להסביר אותו לאדם מן השורה שמחפש תועלת ממשית על ידי הוכחות פרקטיות.

לכל אחד מאיתנו ברור, שכשיש יחס טוב זה לזה, זה טוב, כשאין פשע, זה טוב, כשיש שקט וביטחון, זה טוב. אם נעזור אחד לשני, אז לכל אחד יהיה מה שיש לאחרים – וזה יהיה יותר טוב מחיינו האומללים כעת. כל אחד יסכים עם זה.

מצוין! – ועכשיו בואו נודה בהשפעת הסביבה עלינו, היא נמצאת בכל שלב של חיינו. כל קבוצה, בעזרת שכנוע, מסוגלת לתפעל את חבריה. אדם יכול להיות מחויב לגמרי, לחשוב את ההיפך אם סביבו 20-30 אנשים יקראו לשחור "לבן". זוהי עובדה ידועה ואי אפשר להכחישה.

אם קיימת השפעת הסביבה על האדם, אנחנו יכולים ליצור סביבה מלאכותית שבה מתייחסים טוב זה לזה. אנחנו נחייב את כולם להתנהג בדרך זו, ועל כל הפרה נגיב בתחילה בהערה מנומסת, ולאחר מכן, בסירוב נחרץ.

אין ברירה אחרת, הרי אנחנו רוצים לחיות כך, שלכל אחד יהיה כל מה שהוא זקוק לו: אוכל, בית, משפחה, בריאות, פנסיה, חופשה וכו'. כל זה חייב להיות במידה הנכונה, לא בצורה של הרבה אפסים בחשבון הבנק, אלא בהתאם לצרכים הטבעיים של האדם.

אם אתה רוצה את זה, אז יש לך הזדמנות ליצור חברה שבה כולם דואגים לכולם! וזה יקרה רק על ידי שינוי היחס זה לזה. יתר על כן, גם אם יש לנו יחס טוב אחד לשני, כי נמצאים בייאוש, כי אימצנו באופן מלאכותי את חוקי ההתנהגות, ולמעשה אנחנו משחקים בחברה טובה, בסופו של דבר, אנחנו רוכשים הרגל שהופך להיות טבע שני. אנחנו למעשה הופכים לכאלה!

עד היום, היינו "פראי אדם" שמוכנים לספוג את כל הסובב אותנו. המעורבות שלנו במשחק הזה, גורמת לכך שאנחנו ממש הופכים את עצמנו מבפנים החוצה, כמו כפפה. ואז במשך הזמן, כל אחד יעבור שינוי מפראי – לאדם.

כתוצאה מכך, אנחנו הופכים להיות אנושות שונה לגמרי: נפתחות בפנינו הזדמנויות נוספות. עצם השגת האיזון עם הטבע אני מתחיל להרגיש אותו, ואז אני מגלה בתוך עצמי יכולות חדשות שמסייעות לי ביצירת מנגנונים חדשניים ואני למעשה הופך עולמות. אני מכיר את כל חוקי הטבע, כי נמצא עימו בהשתוות הצורה.

אז מה לא מציאותי בכך? – בואו נשחק ונבנה כאלה יחסים, כי אין לנו ברירה אחרת. הכול תלוי בחינוך. או במילים אחרות בהשפעת הסביבה. אנחנו אנשים מספיק בוגרים, מנוסים וחכמים. אנחנו רואים את העתיד המאיים ונותנים עצה שאין בה גרם של מיסטיקה.

למין האנושי אין דרך למנוע התפתחות זו, ואנחנו מציעים תרופה למניעת המחלה, אחרי כל ההשפעות השליליות של הטבע בשל העובדה שאנחנו לא מתאימים לו. לכן, כל מכה שאני חש מצביעה על חוסר איזון. לדוגמה, אם קר, אז אני צריך להתלבש או להתחמם. אם רועש – עליי לשים אטמים באוזניי. כלומר, אני צריך לעשות משהו כנגד כל תופעה.

מתוך התכנית "חיים חדשים", שיחה 4 – 01.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
שני כוחות – חוק אחד
ההשפעה המדהימה של הסביבה
יחד במכונית אחת שאיבדה את השליטה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest