דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להעמיד את עצמך תחת קרני האור המחיים

להעמיד את עצמך תחת קרני האור המחיים

שאלה: נניח, שאנחנו רוצים לפתור בעיה כלשהי. על מה אנחנו צריכים לדבר כדי להשיג את הצורה העגולה?

תשובתי: קודם כל, צריך לדון על מה מסמלת הצורה העגולה, אילו יתרונות מיוחדים כלולים בתוך החיבור שלנו, לאיזו צורת חיבור אנחנו שואפים להגיע, בשביל מה אנחנו צריכים אותה?

כאשר יש לנו איזו בעיה משותפת, אנחנו מתאחדים באופן טבעי, כמו בהמות שמייד מצטופפות לעדר בזמן שמזהות סכנה. בואו נדבר על כך, שאנחנו יכולים להתגבר על כל בעיה אם רק נתאחד. אפשר לתקן כל מצב אם נשיג חיבור טוב.

שאלה: כל שנה מופיע איזה מצב קריטי שמושך את תשומת הלב הכללית: פעולות צבאיות, או מקרים חריגים. לכן הבעיות האלה אף פעם לא נפסקות.

תשובתי: הבעיות ממשיכות להופיע, מפני שאנחנו לא מתאחדים בהתאם לצו השעה. אנחנו חייבים כל הזמן להתקדם, בכך שבכל רגע מגבירים את האיחוד שלנו. ואילו אנחנו לא עושים את זה, לא מקדישים לכך תשומת לב. אנחנו לא שומעים למה שאומרת התורה, על הצורך באהבת הזולת כמו את עצמנו, אהבת החברים, החובה להפוך להיות אור לגויים.

זאת כל המשימה של עָם ישראל כחלק המיוחד של הבריאה, שמקשר את כל המציאות עם הכוח העליון של השפעה ואהבה, עם המאור העליון המחזיר למוטב. ישנו כזה כוח בטבע, ואם אנחנו נלמד להשתמש בו, אז נרוויח המון.

אבל כדי להשתמש בו אנחנו צריכים לקבל צורה הדומה לו, כלומר את צורת המעגל. אם אנחנו הופכים להיות דומים לכוח העליון, אז הוא מתחיל להשפיע עלינו במידת ההתאמה הזאת. הוא מתקרב אלינו ופותר את כל הבעיות שלנו, כי הם נובעים רק מזה שהאור נמצא הרחק מאיתנו.

זה דומה לאופן שאנחנו מגלים את אור היום שמאיר הכול ומביא חיים, או שמחברים מערכת לשקע חשמלי והמערכת מתחילה לנוע, לקום לתחייה. על ידי החיבור שלנו אנחנו מעוררים שדה של הכוח העליון כדי שישפיע עלינו חזק יותר, ובזכות זה נפטרים מכל הצרות ומתחילים להתפתח בדרך נעימה וטובה ובכך משפרים את מצבנו.

כל מה שדרוש לשם כך, זה לארגן "שולחנות עגולים", סדנאות. הודות להם אנחנו הופכים להיות דומים לשדה של הכוח הטוב והוא משפיע עלינו. במקום להשפיע עלינו בצורה הפוכה, כפי שזה קורה בטבע האגואיסטי הרגיל שלנו, הוא מתחיל להשפיע עלינו באופן חיובי.

ההשפעה הטובה הזאת תשנה לטובה את החיים שלנו בכל תחומי החיים. תנסו ותראו. חכמת הקבלה מבטיחה לכם את זה. וכל השאלות ייפתרו מתוך החיבור המעשי שלנו בדרך של ניסיונות.

מתוך התוכנית "עולמות נפגשים", שיחה על תודעה של עם ישראל, חלק ג', 18.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
העולם כמו בסרט של מדע בדיוני
מעגל סגור של טוב
צבא זה לא הנשק העיקרי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest