דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להיכנס להרמוניה עם הטבע

להיכנס להרמוניה עם הטבע

"ויאמר יהוה אל משה מי אשר חטא לי אמחנו מספרי: ועתה לך נחה את העם אל אשר דברתי לך הנה מלאכי ילך לפניך וביום פקדי ופקדתי עלהם חטאתם." (תורה, ספר שמות, פרשת "כי תשא", פרק ל"ב, פסוקים ל"ג – ל"ד).

שאלה: מה זה אומר: "ופקדתי עלהם חטאתם"?

תשובתי: העָם עדיין לא מתוקן. לכן כל התכונות האגואיסטיות הכבדות שלו, שבהן נמצאים הניצוצות הכי חזקים, עולים מלמטה מתוך האגו. כי כאשר מתרחשת קבלה לעצמו, אז התכונות האגואיסטיות ביותר מושכות את האור הגדול ביותר, התענוג הגדול ביותר, ושם נשאר רישום.

הביטוי: "וביום פקדי ופקדתי עלהם חטאתם", מתייחס ישירות לזמנינו. עכשיו, כאשר מתחילה התקופה של הדור האחרון (דור התיקון) מתגלות התכונות הכי אגואיסטיות, נוראיות, מכוערות.

מה גם, שהאנושות תצדיק אותן ותקבל אותן בצורה כל כך טבעית, שלא יהיה מובן לה: "למה בכלל צריך לתקן משהו?! למה?! בשביל מה?!". יהיה לנו קשה מאוד להבין שדווקא זה מפריע לנו. ודאי, זאת בעיה גדולה שתתברר בעתיד.

האנושות תשקע בתוהו ובוהו אין סופי, במלחמות לגמרי לא מוצדקות, בייסורים. כל הסטיות הלא טבעיות ביותר ייחשבו לנורמה. זוהי התגלות של האגו בדרגת "אדם לאדם, זאב".

אבל אנחנו יכולים להתקרב לתקופה הזאת עם הכרת הטבע שלנו. אם אנחנו נמשוך אלינו את האור העליון שישפיע עליו, אז נתחיל להרגיש את הרע שלו ונתחיל לתקן אותו, מפני שזה יהיה בלתי נסבל להתקיים בתכונות האלה.

אנחנו צריכים להבין, במה אנחנו לא השׂבענו את הרצון של הטבע, למה הוא כל כך דוחס אותנו. ורק על ידי שנאסוף את עצמנו בצורה נכונה לחברה אינטגרלית, אנחנו נוכל להיכנס לשילוב, להרמוניה עם הטבע ולצאת מתוך הניגודיות כלפיו.

מתוך התוכנית "סודות הספר הנצחי", 11.09.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הכיוון לתכונת ההשפעה
לא להרס, אלא ליצירה
למנוע את הגורליות של העתיד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest