דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / להדליק את האור בכל העולם

להדליק את האור בכל העולם

שאלה: כאשר אנחנו מדברים עם אנשים, הם מסכימים עם זה שכל הבעיה היא בחוסר איחוד וחוסר חיבור. אבל הם לא מאמינים שאפשר להשיג חיבור ולהגיע לשלום. מה לעשות עם חוסר האמונה המובהק הזה?

תשובתי: הכול מושג בצורה של "ממעשיך הכרנוך". אם בזמן הדיון במעגל מתעוררת הרגשה של חום, קירבה, הרגשה חדשה שלא הורגשה אף פעם קודם לכן, אז אנחנו רואים שכאן נולד כוח חדש. אז למה הוא לא יכול לחמם את האדם לפחות לכמה שעות או לכמה ימים, לחייב אותו להתייחס אחרת לבני אדם, למציאות הסובבת אותו?

זה נקרא, "ממעשיך הכרנוך". הבורא מראה לנו את נוכחותו, אפילו שזה בינתיים ניסתר, מוגבל, אבל אנחנו כבר יכולים להרגיש שהוא קיים בתוך המעגל שלנו: נולד, מתגלה.

אנשים לא מאמינים שזה אפשרי, ואילו אנחנו מוכיחים שזה אפשרי בכך שמעבירים אותם דרך כאלה הרגשות. בואו נעשה תרגיל וניווכח בכך כיצד מתחיל לפעול הכוח הזה. צריך כמו בניסוי במעבדה להביא לכזה גילוי.

כך נעשה כל גילוי מדעי. קודם התופעה הזאת לא הייתה ידועה לנו, ועכשיו אנחנו גילינו אותה, היא ידועה ורואים. בעזרת מכשיר מיוחד, שנקרא "עיגול", אנחנו מגלים תופעה חדשה שבטבע. ואם אנחנו משתמשים בצורה נכונה בכוח החדש הזה, אז נוכל להצליח בכל, לתקן הכול.

בדומה לאופן שהתגלה הכוח החשמלי: תחילה גילו שענבר ניטען חשמלית אם משפשפים אותו בצמר ומושך אליו חפצים קטנים. אבל תראו לאילו תוצאות הגענו על ידי זה ששפשפנו איזה ענבר, עכשיו יש חשמל בכל מקום מסביבנו.

כזאת התקדמות אפשר להשיג על ידי גילוי של כוח שלפני כמה מאות שנים לא היה ידוע, ואחר כך התחלנו לעבד אותו, והיום, כבר אי אפשר לחיות ללא חשמל.

אבל אנחנו לא רואים את הכוח הזה עצמו, אלא רק את התוצאות של פעולתו. אותו הדבר קורה עם הבורא. אל תקראו לכוח הזה "בורא" אם זה מבלבל אתכם, זה פשוט כוח שמופיע בתוך החיבור של בני אדם. וזה נקרא "בורא" אמיתי, כלומר "בוא וראה", כמו עם החשמל. אין בזה שום מיסטיקה. הבורא ניסתר כמו החשמל, ולא יותר מזה.

ההבדל הוא רק בזה, שלצורך גילוי כוח הבורא מהאדם נדרשת השתתפות רגשית. בינתיים אנחנו יכולים להתרגש רק מצרות, מלחץ שלילי, באופן מאולץ. אז בואו נזמין בתוכנו התרגשות חיוביות. אם בערב אחד כל העָם יישב במעגלי איחוד, אז נוכל ליצור כזו תחנת כוח של הכוח העליון, שלמחרת כל החיים ישתנו.

בואו ננסה! תהיה לנו אותה תחנת כוח עוצמתית, כמו זו שנותנת חשמל. על ידי הכוח הזה אנחנו נשנה את כל העולם: נדליק את האור בכל העולם. זה בכוחנו, בידיים שלנו, ואין לנו זכות לא להשתמש באפשרות כזאת.

אצל אברהם זה הצליח, גם אצל משה, אז למה שלא יצליח אצלנו? נאמר, "מתי יגיעו מעשי למעשי אבותיי", לכן אנחנו פשוט חייבים לממש את זה.

מתוך שיעור על מאמר מספר "שמעתי", 17.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
שבע מיליארד נמלים מחוברות
האור ישכנע את הווכחן העיקש ביותר
סדנה אחת גדולה בכל רחבי הארץ

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest