דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לגלות את השליטה העליונה

לגלות את השליטה העליונה

השגת אחדות הבריאה זה התחום שהקבלה מתעסקת בו. קבלה זו שיטה לגילוי הבורא, הכוח היחיד, המטרה יחידה, התכלית היחידה לכל אדם בעולם שלנו, הגילוי של המערכת הענקית שמנהלת אותנו.

אנחנו נמצאים בתוכה, בתוך המערכת הענקית הזאת, ואפילו איננו מבינים איך הבורא מנהל אותנו. אנחנו צריכים לגלות עד כמה אנחנו מנוהלים על ידו, איך כל הכוחות האלה שייכים למנגנון ענקי, מערכת ענקית שנקראת "הבורא", הטבע העליון, השכל העליון. הכוחות הללו חודרים לתוכנו ומנהלים את כל שבעה מיליארד האנשים, החיות, הצמחים, הטבע הדומם, את כל היקום, וכל מה שאנחנו עוד לא גילינו בתוכו ונצטרך לגלות בעתיד.

בהתחלה אנחנו צריכים לגלות את השליטה (באיזה אופן המערכת שולטת בנו, מהי מטרתה, התכלית, התוכנות, סדר הפעולות, הסיבות והתוצאות של הפעולות שהיא מפעילה בנו), ואותו החלק בנו שהיא משאירה לחופש הבחירה שלנו, לחופש הפעולה שלנו במקרה שנתחיל לגלות אותה במשך ההתפתחות הנכונה שלנו.

אם אני אלמד את כל תוכנית הפעולות של המערכת, השפעתה עלינו, אז במידע שאני אפנים את התוכנית הזאת בתוכי, אבין אותה, אסכים איתה, אממש אותה, מהתחלה רק אממש כשאני מקבל, מבין את התוכנית, ואחר כך אני כאילו אוכל להקדים את התוכנית עצמה, ללכת לפניה. אני כבר אוכל לדעת, להבין, לראות אותה, להיות בתוך המערכת, שמראש אתכנן ואממש בעצמי את התנועות הבאות שלי.

זה מה שנקרא להעלות מ"ן, להעלות תפילה, דרישה: "אני רוצה לעשות כך!". אני מקבל כוח ופועל, כי אין לנו כוחות של עצמינו. אבל אפילו את הכוחות האלה אני מקבל, יכול לקבל ואקבל מהטבע שמסביבי, מהבורא או מהקבוצה. הכול ביחד מתאחד אצלי לתוך מערכת אחת היחידה.

ככה אנחנו מתקדמים, עד שנגיע להבנה של כל המערכת שנקראת "אדם קדמון", דמות האחד הקדמוני של האדם, זאת אומרת, של המערכת שלגמרי דומה לטבע, לבורא, ובתוכה אנחנו מתחילים לשתף פעולה בצורה אינטגרלית.

מתוך השיעור הווירטואלי, 05.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
המתאם ביני לבין העולם החדש
סגורים בין שני כוחות
בעל הבית שלא משלם על העבודה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest