דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לבקוע את "הקליפה" של הניכור

לבקוע את "הקליפה" של הניכור

שאלה: כיצד אפשר לבקוע את הקליפה שאינה מאפשרת לי להרגיש את החיבור של החברים שלי?

תשובתי: אפשר לשבור את ה"קליפה" הזאת רק על ידי מספר מכות. אני יודע מניסיוני האישי שאפשר להגיע לחיבור רק על ידי התמדה, עקשנות ועבודה יומיומית קבועה במשך כמה שנים. בזמננו משך הזמן הזה מתקצר בהרבה, מפני שהעולם השתנה, הקצב שונה. אבל בכל זאת נדרשות מספר פעולות כדי לשבור את ה"קליפה".

אתם פשוט צריכים לשכוח את עצמכם ולהיכנס לקבוצה. כשאתם נמצאים בתוכה, אתם מרגישים הפרעות ודחיות מהחברים, עד שפשוט בא לכם להקיא. אתם נמצאים בתוך מעין סערה פנימית, אבל זה לא חשוב! תישארו כמה שיותר בפנים, למרות הכול! תתרגלו להרגשות שלכם ותישארו בקבוצה.

תעשו כל מה שרק אפשר כדי להימצא כמה שיותר תחת השפעתם של האחרים. לא חשוב אילו רגשות, מחשבות ותכונות שליליות יופיעו אצלכם ביחס אליהם. ההרגשות, המחשבות והתכונות שיופיעו בהם, שאותם נותנים לכם בכוונה מלמעלה – זה דבר אחד. ודבר אחר זה כשאתם, למרות הכול, בכל זאת נשארים פיזית יחד עם כולם. זה מאוד קשה.

לאחר מכן תראו שכל המחשבות והתכונות האישיות שלכם הן אלה שצריך להיפטר מהן, וכל החכמה שלכם, ההבנה שלכם וההשגה האישית אינן שוות שום דבר. צריך פשוט למחוק את זה, ורק להיכנס לקבוצה, כמו עובר ברחם אימו. ואז תתחילו להתפתח רוחנית. לכן, תשתדלו בכל כוחכם לבקוע מספר פעמים את ה"קליפה" הזאת.

היא נכנעת, היא כבר נסדקת. במיוחד כשאנחנו מתאספים יחד, מיליוני בני אדם מכל רחבי תבל, שמפורדים פיזית אבל מחוברים בלבבות. ואז באמת אנחנו מקבלים כוח עצום כדי "לקרוע" את המחסום. הכול נע לקראת המטרה הזאת.

מתוך השיעור הווירטואלי, 20.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
ההשפעה היא אחת עבור כולם
ההצלה היחידה
לצאת מהקופסה שחורה לעולם העליון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest