דף הבית / כלכלה / כסף / לבנות את העולם על יסודות חדשים

לבנות את העולם על יסודות חדשים

דעתו של המיליארדר ג'ים רוג'רס, ראש מועצת המנהלים של Rogers Holdings: "העולם מתדרדר בהדרגה למשבר חדש שנובע מהבעיות האירופאיות. העולם נמצא במבוי סתום שאליו דוחקים אותו שני משברים: המשבר האמריקאי והמשבר האירופאי.

העולם ממשיך לבזבז סכומי עתק, שאותם הוא לא יוכל להרוויח במשך עשרות השנים הקרובות. המשבר יכול להפוך להיות גרוע הרבה יותר ממה שקרה בשנים 2007-2008, מפני שעומס החובות בעולם גדל מאז בחדות. בזמן האחרון אמריקה הכפילה את החוב שלה פי 4. המערכת מנופחת מדי, וארה"ב לא תוכל להכפיל שוב את חובותיה פי 4. וגם יוון לא תוכל להכפיל שוב את חובותיה.

בזמן הקרב, המצב יוכל להיות רק גרוע יותר. היה טוב יותר אילו היינו יכולים להחזיק את גוש האירו ולארגן מחדש את האקטיבים. האנשים פשטו את הרגל, וכשהם פושטים את הרגל, הם יכולים להביט למציאות בעיניים. תארגנו מחדש את המניות, והאנשים המתאימים לכך יבואו ויתחילו לבנות את העולם על יסודות חדשים ויציבים".

התייחסותי: חייבים לארגן מחדש לא את האקטיבים והפסיבים אלא את החשיבה – להפוך אותה לאינטגרלית, לבנות בעזרתה את החברה האינטגרלית החדשה שקשורה בקשרים כלכליים אינטגרליים. זה העתיד. אם נרצה ואם לא נרצה, נהיה חייבים להבין אותו, לקבל אותו ולבנות אותו.

ידיעות קודמות בנושא:
האוניברסיטה של העולם האינטגרלי
הכלכלה של העולם החדש
אפשר ללכת בדרך אחרת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest