דף הבית / חכמת הקבלה / פרשת השבוע / לבוא במהרה לארץ המובטחת

לבוא במהרה לארץ המובטחת

שאלה: היכן אנחנו נמצאים היום? עם ישראל יצא ממצרים, קיבל את התורה על הר סיני, הבין שיש לו איזו משימה, שליחות. ומה הלאה? איזו משימה ניצבת לפנינו נכון להיום?

תשובתי: היום המשימה האקטואלית ביותר שלנו, היא לבנות את עם ישראל בארץ ישראל, שיידע, מה עליו לעשות, כדי שקודם כל ישמור על עצמו וימשיך להתקיים.

וכאשר העם שלנו יבטיח את קיומו, צריך להסביר, בשביל מה הוא קיים, לאיזו מטרה נעלה. ורק אם אנחנו מבצעים את המשימה הנעלה הזאת, בזה שמשתוקקים להביא את האנושות כולה לדבקות עם הבורא, אנחנו זוכים להתחבר עימו.

הידע הזה חייב להגיע לעם. ואז אנחנו נמשוך אור שצריך להאיר לנו כאשר אנחנו משתוקקים והולכים לקראתו, רוצים להתחבר ולהראות דוגמה לכל העולם. אבל אם אנחנו לא מחוברים, אז אותו האור מאיר לנו באחוריים שלו.

אם אנחנו לא מוכנים לקראת האור הזה, הוא מתגלה לנו בצורה הפוכה, ואז אנחנו חווים אסונות נוראיים: מלחמות, אסונות, שואה, שדרכם כבר עברנו לפני שבעים שנה.

אנחנו רואים, כיצד מיום ליום המצב בעולם הולך ונהייה יותר ויותר גרוע. בכל העולם מתחילים לדבר על אנטישמיות כעל תופעה נורמלית. אף אחד כבר לא מתבייש ולא סבור שזה רע. אנגליה, סקנדינביה, ספרד, כולם מכירים בעצם באופן גלוי כאנטישמיים, כאילו שזה מובן מעליו.

ולמעשה, הם צודקים. כי אנחנו הרי לא מעבירים את שיטת התיקון לעולם, לא מבצעים את החובות שלנו.

הערה: הבעיה היא, שלא כולם מאמינים שזו באמת החובה שלנו, התפקיד שלנו.

תשובתי: צריך להקשיב למה שאומרים החכמים, המקובלים. אין לנו ברירה אחרת. אנחנו אף פעם לא
נשיג את האמת, עד שלא נתקן את עצמנו ולא נשיג את גילוייה. לכן אנחנו לא יכולים לשבת ולחכות עד שהאמת תהפוך להיות ידועה לנו. היא אף פעם לא תהיה ידועה לנו אם אנחנו לא נתקדם אליה.

אנחנו מזמינים את כולם לחיבור ואיחוד פשוט בעולם הזה. לא נדרש לחכות עד שייפתחו השמיים ואנחנו נראה את העולם הרוחני, תשב במעגל עם אחרים וכעבור 20-30 דקות אתה תראה כיצד אתה מתחיל להרגיש את הכוח העליון הזה. במרכזו של המעגל הזה, במרכז של החיבור שלנו, אנחנו מרגישים מקור של כוח מיוחד.

זה אפשרי! וצריך לעשות את זה במהרה בכל עם ישראל. הבעיה היא, שלא סתם העם הזה נקרא "קשה עורף". ובכל זאת אסור להתייאש, כי עם ישראל, ביחס לכל העולם, הוא כמו כוהנים ולויים בעם ישראל.

ואילו אנחנו לא מוכנים להיות לא רק כוהנים ולויים, אלא אפילו סתם עם ישראל, כלומר אלה שמשתוקקים "ישר אל הבורא". אבל העולם ידרוש את זה מאיתנו.

וברגע שאנחנו נתחיל לממש באופן רציני את המשימה הזאת בינינו, נתחיל לבצע את האיחוד הזה של העם בישראל, כל העולם יירגע. כולם יסתכלו עלינו ויצפו מאיתנו: "תראו, מה הם עושים! אנחנו נחכה. הם יוזמים משהו מיוחד".

אומות העולם ירגישו את זה, מפני שיש בהם שורשים של השבירה מחטא אדם הראשון בעץ הדעת. ואם ישראל מתחיל לתקן את החטא הזה, אז אומות העולם ירגישו את זה: "הו, הם עושים את התיקון הזה! אנחנו אפילו לא ידענו, שבכלל אפשר לתקן את זה ולהתקרב, ואילו היהודים עושים את זה!".

אומות העולם מיד ישנו את היחס שלהם כלפינו. אנחנו נתחיל את התיקון, ומיד ייוודע עליו בכל העולם. אנחנו אפילו לא נצטרך לפרסם עליו שום דבר. לא מזמן פרסמתי מאמר גדול בעיתון האמריקאי הגדול ביותר "New-York Times", ואחר כך בעיתון האנגלי "Telegraph" ובעיתון האיטלקי "Corriere Della Sera". אבל אז אפילו לא יהיה צורך לפרסם שום דבר: אומות העולם יכתבו על זה בעצמם. הם ירגישו את זה בעצמם.

אבל אם אנחנו לא נביא להם את התיקון הזה, לא נבצע את משימתנו, אז האנטישמיות תמשיך לגדול, מה שאנחנו עדים לו בכל יום. אז בואו נחצה במהרה את המדבר ונגיע לארץ ישראל.

מתוך התוכנית "פרשות השבוע עם שמואל וילוז'ני", 2.2.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest