דף הבית / המשבר ופתרונו / לבוא בהמונים לאירופה

לבוא בהמונים לאירופה

דעה: נושא המהגרים אינו יורד בשבועות האלה מדפי העיתונות ואתרי האינטרנט המובילים. ההגירה והיחסים האתניים הופכים לנושא המרכזי שעולה לסדר היום. בנוסף לעוני בקרב האנושות הופיעה בעיה לא פחות חשובה, המאבק באפליה ואי השוויון של המהגרים.

שיעורי הילודה והתמותה הגבוהים במדינות מסוימות יצרו בעיה שיוצאת מכלל שליטה של גידול האוכלוסייה. ברמה של חיי היומיום היא מביאה לנגישות נמוכה להשכלה ושירותי הבריאות, לירידה בעלות ההון האנושי. שיעור הילודה ירד בכל העולם משנת 1970, ב- 88 מדינות מתוך 198 שיעור הילודה היה מתחת לרמת הרבייה.

המדינות יאלצו להחליף את אובדן כוח העבודה במהגרים, שיהפכו להיות קבוצה מופלית. ההגירה תהפוך להיות השינוי הדרמטי ביותר בעולם, המדינות המארחות צריכות להיות מוכנות למאבק באי השוויון. הפליטים הופכים לקבוצות מבודדות במדינות המארחות.

ההגירה בתוך המדינה גם כן הופכת להיות גדולה יותר בכמות ובחשיבות. מחצית מהעולם חיה בתוך ערים, והמגמה הזאת נמשכת. הופעתם של המהגרים מביאה לצמיחתן של שכונות עוני, גדילה באי שוויון בהכנסות, דבר שיגדיל את הסבירות לאי שקט פוליטי.

תגובתי: כך הבורא, למרות הנטייה שלנו, מקרב בינינו. ואילו אנחנו, במקום להסדיר ולארגן נוחות עבור האנושות על ידי שיטת החינוך האינטגרלי, מסרבים לכך בעקשנות, עד שייסורים אמיתיים ייאלצו אותנו להקשיב לעצות המקובלים.

ידיעות קודמות בנושא:
בעיה כלל עולמית
איך לפתור את הבעיות הדמוגרפיות?
אירופה תשחזר את הגבולות הפנימיים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest