דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / לא תוכל להסתיר חתול בשק!

לא תוכל להסתיר חתול בשק!

שאלה: אתה אומר, שבמוקדם או במאוחר, אומות העולם יקבלו את חכמת הקבלה ואת העובדה שזה נובע מהיהודים. האם זה אומר, שהחינוך האינטגרלי זהו שלב ביניים, עד ש- 99% מהאנושות יהיו מוכנים לקבלת חכמת הקבלה בצורה ישירה? או שהם יוכלו להסתדר בלעדיה?

תשובתי: במידת ההתקדמות שלנו קדימה אנחנו נגלה לכולם מי אנחנו ומה אנחנו, בהדרגה, ברכות, כדי לא לפגוע באנשים ולא לתת להם סיבה לסגור את עצמם מפני המידע. כי במשך אלפי שנות ההתפתחות של האנושות, הצטברו נגד היהודים המון דעות קדומות למיניהן: קשירת הקשר היהודי, שִיעבוד העולם וכדומה.

כדי לרכך את התפיסה הזאת, אנחנו נותנים לאנשים את החינוך האינטגרלי. ולא רק משום כך, אלא מפני שאין להם כל צורך בחכמת הקבלה, הם אינם נמשכים אליה, היא לא מעניינת אותם.

אפילו אצלנו בישראל, אותם היהודים שעבורם זה כביכול שלהם, אינם יכולים לתפוס את חכמת הקבלה. הם אינם רוצים לשמוע עליה, שונאים אותה, מפחדים עוד יותר מאשר העמים האחרים. אבל אנחנו חייבים לפוצץ את "מחיצת הברזל" בין חכמת הקבלה וכל העולם.

האם המסות יגיעו להבנה, שהחינוך האינטגרלי זוהי חכמת הקבלה? – כן! יגיעו, יבינו, ויגלו שהיא מגיעה אליהם מבבל. הם ילמדו את ההיסטוריה הקבלית כהתפתחות האגואיסטית של האנושות, ויבינו את מה שאנחנו מבינים.

אני לא חושב שאנחנו נוכל להסתיר את זה. אם אנחנו לא נעשה את זה, אז האינטרנט יעשה את זה, האויבים שלנו יעשו את זה.

לדוגמה, ההפצה ההמונית בישראל נעשית לגמרי ללא אִזכור של חכמת הקבלה, ועל מי אנחנו. אבל השונאים שלנו מוציאים את כל השליליות שרק יכולים למצוא ושופכים אותה החוצה.

לשם מה? כדי שאנחנו נתגבר על המכשול הפוטנציאלי בינינו לבין העולם העליון, כדי שפרעה יתגלה במלוא כעסו וכל ה"הכלבלבים" ינבחו עלינו בכל כוחם. רק אז אנחנו נרצה פנימית להתנתק מהם, ניפטר מהתחושה שאנחנו כפופים להם ורוצים קשר איתם. רק אז אנחנו נתנתק מהאגו שלנו, ממצרים, מפרעה. אחרת, בשום אופן לא!

אנחנו צריכים לעבור עשר מכות מצרים, מפני שבינתיים אנחנו מזהים את עצמנו עם האגו, עם פרעה. לכן עוברות עלינו כל המכות.

במילים אחרות, אני רואה לפי הזרימה של מסע הפרסום שלנו, שחכמת הקבלה בכל זאת תוצג כאידיאולוגיה שלנו, ואי אפשר לברוח מזה. אני לא חושב, שאנחנו נוכל להסתתר מאחורי איזה שהם מחסומים.

אם זה יתגלה בהדרגה, סימן שכבר הגיע הזמן, והאויבים שלנו יעבדו לטובתנו.

מתוך שיעור בנושא "קבוצה והפצה", 22.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
כולם צריכים את חכמת הקבלה
חכמת האהבה
האם יש צורך בקבלה להמונים ?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest