דף הבית / לאסוף את חלקי הנשמה הכללית

לאסוף את חלקי הנשמה הכללית

שאלה: איך קורה שבעבודה במעגל, בסדנה, בעשירייה, אני מתחיל להרגיש קשר עם כל הנשמה העולמית, עם אנשים שאיני מכיר?

תשובתי: הבורא ברא רצון אחד גדול ואחר כך שבר אותו לחלקים. במילים אחרות, הרצון היחיד שנברא התנפץ למיליארדי רסיסים תחת השפעתו של מה שנקרא חטא של אדם, מפני שאדם הכניס לתוך הרצון הזה את האגו. כתוצאה מכך, הקשר בין החלקים של הרצון הכללי הופסק, וכל רצון פרטי הפסיק להרגיש את כל השאר. ליתר דיוק, הוא מרגיש אותם, אבל רוצה להשתמש בהם רק למען עצמו. הרצון הכללי לקבל נקרא "אדם" או "אדם הראשון", או "נשמה". לאחר השבירה הנשמה הכללית התחלקה להמון נשמות פרטיות. אחר כך הנשמות הפרטיות נפלו עוד למטה, ובכל אחת מהן נשארה בסך הכל נקודה קטנה שנקראת "כתר", התחלה של הנשמה העתידית. הנקודות או הניצוצות הללו שנשארו לא שבורות, מושכות אותנו שוב לחיבור בינינו כדי לגלות את הבורא.

כאשר הן נדלקות אצלנו, אנחנו משתוקקים לגילוי של כל מערכת הבורא. זה מתגלה בנו כהשתוקקות להשגת משמעות החיים, ואנחנו מוצאים את עצמנו באיזו קבוצה. קבוצה, זה חלק מכל הנשמות הפרטיות שצריך עכשיו להגיע לתיקונו. אנשים מתאספים יחד לקבוצה אחת, מבלי שיידעו בעצמם למה, ומתחילים לעבוד על עצמם בעשיריות, כדי להפוך מעשירייה ליחידה אחת, אחד שלם משותף. ברגע שהם משיגים זאת הם מיד מתחילים להרגיש את הבורא. את זה עלינו לעשות. לכן בכל מקום, איפה שלא תהיה עליך למצוא חברים שאיתם תלמד יחד, כדי ליצור ביניכם אחד שלם לפי שיטת חכמת הקבלה. אז תרגישו את העולם העליון, כלומר תשחזרו את הקשר ביניכם, שנקרא "10 ספירות", או "פרצוף" או "נשמה".

דרך המבנה הזה תוכלו להרגיש בבירור את העולם העליון. "נשמה", "עולם עליון", "בורא", זה אותו דבר, תלוי איך אנחנו בוחנים את הגילוי הזה.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 8.5.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest