דף הבית / כללי / לאחד-רק נקודות שבלב!

לאחד-רק נקודות שבלב!

photo_rav_gh70_024.gif

שאלתה של טל: בתור חלקים מאותה הנשמה אני מבינה כי כולנו תלויים האחד בשני ללא ידיעתנו אפילו, אך מצד שני, בכל אדם קיים כל העולם כולו. לכן ברצוני לדעת מהי רמת התלות שאמורה להיות בינינו? האם אנו אמורים להגדיל אותה? או להיפך, לנסות לראות את עצמנו כאינדבידואלים, ורק את ה"נקודות שבלב" לאחד?

תשובה: אנחנו אמורים לאחד רק את ה"נקודות שבלב", כי שאר הרצונות שלנו הם גשמיים. באיחוד השאיפות שלנו לרוחניות נוצר כלי כזה, שבו מתגלה האור, הבורא.

שאלתו של גבי: איך מערכת הערבות של הכלי העולמי באה לידי ביטוי בזמן שבו האדם לא נמצא בפעילות של הקבוצה (לימוד, הפצה, קונגרס), אלא בזמן השייך להכרחיות שלו (עבודה, משפחה וכו')?

תשובה: אם האדם בזמנו הפנוי דואג נכון להתקדמות הרוחנית שלו, בכך הוא משיג תמיכה כזאת, שמחזיקה אותו בכיוון הנכון גם בשאר הזמן. העולם שלנו נוצר כתוצאה מירידת הכוחות העליונים. והוא מותאם במלואו למחשבת הבריאה, רק אם אנחנו מנצלים אותו נכון, כדי לקשר בין המחשבה למטרתה, כלומר מימוש מחשבת הבריאה בהשגת מטרת הבריאה.

כל התנאים ניתנו לנו בצורת הגוף ותנאי הקיום שלו, כל ההפרעות וכוחות ההתפתחות – כל זה רק נראה לנו גשמי. למעשה אלו כוחות רוחניים הנראים לנו במדרגה המינימלית שלהם, לנו נשאר רק "להקלט" נכון בתמונה הזאת, להשלים את המקום ה"ריק" בעזרת המעשים החופשיים שלנו. בסופו של דבר הכול מצטמצם לקשר בין השאיפות שלנו לבורא, להשפעה ולאהבת הזולת. אנחנו מנסים, ורואים שאיננו מסוגלים. אז מבקשים עזרה והבורא מתקן אותנו!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest