כנס – זאת התפרצות

שאלה: לפני מספר ימים ביצענו חלוקת עיתונים מוצלחת מאוד. האנשים מייד החלו לקרוא אותם בהתלהבות. זה מילא אותנו בשמחה. איך אפשר לשמור עליה ולהביא אותה לכנס בדצמבר?

תשובתי: אנחנו חיים בעולם גדול, ששואף למצב חדש. האנשים מתחילם להבין: משהו השתבש, על אף שעוד לא ברור מה. כל אחד צועק על משהו משלו, וזה טבעי. כך אנחנו בנויים, מגיל צעיר אנחנו לא ממש יודעים על מה אנחנו באמת בוכים. נשמעות קריאות לשוויון ולצדק חברתי, הבעיה היא רק שלכל אחד יש צדק משלו.

אבל הלחץ יגדל ויתרחב. אנחנו נראה כיצד היחסים ההדדיים בין העמים והציוויליזציות יוסיפו שמן למדורה, והיא תהיה חמה יותר.

עבורנו, זהו סימן מובהק להתחיל לפעול. עם הזמן, האנשים לא סתם יחכו לחומרים חדשים מאיתנו, אלא ירגישו שמכאן נשפך האור, שכאן יש ניצוץ של חיים. עכשיו הם מתפעלים מהמילים החיות, החמות והחכמות שעוזרות להם לעשות סדר בכל המתרחש ולהבין, לפחות במקצת, מה הם רוצים, על מה הם צועקים. בשעה שהם קוראים, הם מסדרים את עצמם בפנימיותם. האדם הרגיש רע, ועכשיו נהיה לו ברור מה לא בסדר, למה כדאי לו להשתוקק וממה כדאי לו להיזהר.

למעשה, אנחנו "מפרמטים" את בני האדם מבפנים. אבל זה טוב רק בתור התחלה. בזמנו גם אתה הגעת לחכמת הקבלה כתוצאה מאיזשהו רצון לא מוסבר. אך לאחר מכן מגיעה התקופה שבה צריך להופיע המאור. והוא זה שיביא את השינויים. אסור לנו לעכב את העניין, כי אחרת האור יתגלה בצורה הפוכה, בצורה של אסונות מגפות ושאר הבעיות, בקנה מידה עולמי. גם הנביאים כתבו על הסכנות שעלולות להגיע בדרך הזאת.

ולכן אנחנו צריכים לדאוג למאור המחזיר למוטב. המאור הזה נובע אך ורק מתוך החיבור. הוא לא קיים בעולם שלנו. הרי אנחנו רק בהמות, אבל אם אנחנו מתחברים בנקודות שבלב שלנו, ולא בגופים, אז דווקא באותן ההשתוקקויות הרוחניות, החלקיקים של הבורא, אם אנחנו משתדלים להלחים אותם לאחד – אנחנו מזמינים את האור המחזיר למוטב. הוא נמצא בתוך החיבור הזה, מוסתר בתוכו.

כשהאור הזה יתגלה, הוא יאחד אותנו. ואז ההפצה שלנו תעבור לדרגה חדשה. אלו כבר לא יהיו העיתונים ואתרי האינטרנט, אלא אנחנו פשוט נתחיל להופיע בהם מבפנים. הם לא יידעו מאיפה זה מגיע להם, אבל הם יתחילו לשאול שאלות על הערבות וחכמת הקבלה. יתחילו לחפש אותנו תחת השפעתו המכוונת של האור. אתה הגעת לקבוצה כאילו במקרה, וכך גם הם יסתובבו, לאו דווקא לכיוון שלנו, אבל לכיוון הנכון.

העולם מתקדם יותר ויותר. כי זו הרי כמות עצומה של בני אדם. מצד אחד, יותר ויותר רע להם, ומהצד השני מתחיל להצטייר לפניהם הפיתרון הטוב. ולכן הכנס הקרוב צריך לאחד את הנקודות שלנו ולגלות את האור, כדי שעל ידי זה שהוא יישפך עלינו, כמעיין של מים חיים, הוא ישקה את כל העולם. בדיוק את זה אנחנו צריכים להשיג.

אנחנו צריכים להתכונן לכך שהכנס יהפוך להבזק של אור, להתפרצות של הכוח הרוחני, שבמכה אחת יכוון את העולם לטוב. ואז נרגיש מייד כיצד הוא משתנה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "אהבת ה' ואהבת הבריות", 31.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הכנס – למען הערבות
ליצור את העולם החדש
חיכינו, וזה הגיע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest