כנס זה כוח

שאלה: כיצד בכנס "קבלה לעם" העולמי עלינו ללכת באמונה למעלה מהדעת, ב"נעשה ונשמע"?

תשובתי: כנס הוא אוסף גדול של בני אדם, אלפי משתתפים, שהגיעו באופן פיזי, ועוד מאות אלפים שנמצאים בסביבתנו. הם יוצרים לעצמם סביבה, אשר באחידות שלה מעריכה את תכונת השפעה ואהבה, היא מבינה שבזה תלוי עתיד העולם, וללא זה לעולם אין שום עתיד. הרי העולם מתגלה לנו היום כאינטגראלי, כמקושר מבחינה הדדית למערכת יחידה. ואם כל חלק מהמערכת ימשוך לכיוון שלו, מובן מאליו שהיא תתפרק.

לכן, בתנאים של משבר גלובאלי אנחנו צריכים להבין, שהתיקון תלוי בקשר הרמוני בין בני האדם. ואם כבר השׂגנו איחוד בעל עוצמה גדולה כל כך בין בני האדם המודעים לכך, אז לכל אחד מופיעה ההזדמנות להיות חָדור בהרגשה הכללית ולקבל מספיק כוחות, כדי לרכוש את תכונת ההשפעה. צריך רק להשקיע, להשתדל להרכין ראש בפני הסביבה, להתפעל ממנה.

ההשפעה הזאת יכולה להיות כל כך חזקה, שהאדם ירגיש את תכונת ההשפעה הכללית, אשר קיימת בקשר ההדדי שלנו. אנחנו נגלה את התכונה הזאת, אשר בדרך כלל בלתי נראית לאגואיזם שלנו. בכך שכולם יחד משתדלים להתמזג לאחד שלם, אנחנו יוצרים כזה כוח, שיכולים לבצע את הגילוי הזה.

אנחנו לומדים את כתבי המקובלים, כלומר בני אדם שכבר השיגו את תכונת ההשפעה ומתארים לנו אותה. אנחנו לומדים דווקא את אותם החלקים שמתייחסים להשפעתה עלינו. לימוד והשתוקקות כללית מאפשרים לנו לקשור את עצמנו עם הכוח הזה. באופן כזה, הכנס טומן בחובו אפקט עצום ותועלת גדולה להתפתחות הרוחנית של האדם.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 19.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
לעלות מעל לבעיות בקרן האור
הכוח החזק ביותר – האור

2 comments

  1. בטוח שעולים מדרגה! אנחנו מוכנים לתכונת ההשפעה,אנחנו מאמינים שרק ביחד מעל האגו האישי,בהערכת הסביבה,בהתבטלות עצמית,באמונה שאנחנו כבר קיימים במערכת אחת,והמפריע לראות את זה,זה אותו האגו. בבדיקה וברור אמיתי,ברצון המשותף הזה,באמונה שלנו, תבוא התשובה!
    תודה לכל היקרים לי.

  2. "הכנס טומן בחובו אפקט עצום ותועלת גדולה להתפתחות הרוחנית של האדם."
    זה מרגש מאוד ואנו מחכים בקוצר רוח להיות שם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest