דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לעלות מעל לבעיות בקרן האור

לעלות מעל לבעיות בקרן האור

שאלה: האם יכול אדם שרק עכשיו עשה היכרות עם חכמת הקבלה ופעם ראשונה הגיע לכנס "קבלה לעם" העולמי, להתחבר אליו?

תשובתי: אין זה משנה באיזו דרגה נמצא האדם, הוא נכלל בשׂדה הכללי ומרגיש שזה טוב. הוא ירגיש שזה מביא יחס חם, ביטחון והגנה. קיימת אפשרות שהוא יקבל תשובות על כל מיני שאלות על החיים, וזה יעזור לו לפתור בעיות עם עצמו במשפחה.

האור העליון מתגלה בקשר בין בני האדם, הוא ממלא חללים וחסרונות, לכן כל אחד יכול להרגיש שכדאי להשתתף באיחוד. ובמידת השתתפותו הוא כבר יוכל להתחבר אל האור, אל חכמת הקבלה ולשפר את החיים שלו. חכמת הקבלה, בניגוד לדתות, אינה טוענת שהאדם חייב לסבול, אלא להיפך, צריך להתחבר עם הסביבה הנכונה, ולשם כך אפילו לא נדרש להשקיע מאמצים רבים, אתה תתחיל לעלות בקרן האור.

כל הבעיות הם רק מחוסר האור בחיינו! ואם אנחנו מושכים אותו אלינו, אז לא נרגיש חיסרון בבעיות הרציניות: אסונות, צרות, כאבים, מלחמות. הכול תלוי רק בהשפעת האור על העולם שלנו. האדם תוך כמה דקות יכול להרגיש, שנפל למקום מיוחד בהחלט. נניח שהוא יגיע בערב, לתוכנית האומנותית: אנשים שרים, רוקדים, אם ירצה יכול להשתתף, ואם לא ירצה אז הוא יכול רק להסתכל. הוא ירגיש חום ושום לחץ עליו, אני לא חושב שזה לא יכול למצוא חן בעיני מישהו. אנשים אוהבים אווירה כזאת, גם אם הם נכנסו במקרה, ולא מחפשׂים רוחניות. הרי בדרך כלל החיים לא מפנקים אותנו ברגעים כאלה, וזה חסר מאוד לאדם.

נתאסף, נתחבר, נגלה בינינו את הבורא ותפילת הרבים תעלה אותנו לרוחניות!

מתוך שיעור על מאמר של בעל הסולם "תורת הקבלה ומהותה", 18.10.2010

ידיעות קודמות בנושא:
הכוח החזק ביותר – האור
טהרה (רחיצה) על ידי האור
מתנות מהכנס

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest