דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כמו דגים בים של אור

כמו דגים בים של אור

צריכים להרגיש את עצמנו לגמרי בתוך האור, כמו גוף שטובע במים. הגוף שלי מוקף מכל הצדדים במים שקשורים בקשר הדוק עם כל התנועות שלי. במצב כזה אני צריך להרגיש את עצמי בתוך האור העליון, כך שעל ידי כל תנועה הכי קטנה שלי במחשבה וברצון, בכל נטייה בלב ובמוח שלי, אני מיד מזמין עליי את פעולת האור. זה קורה מיד, ללא שום מעבר. לכזאת הרגשה אני צריך להגיע בחיים שלי.

אנחנו כולנו מוקפים וטובעים בתוך המים האלה ומקבלים חמצן רק באותו הרגע שנמצאים בנטייה הדדית זה לזה. אם הלבבות שלנו נמשכים לחיבור בין כולם, אז יש לנו ממה לנשום. ואם הלב לא נמצא בנטייה לחיבור, אז אני נחנק ללא אוויר. מצב כזה צריך להרגיש בעבודה הרוחנית שלנו: אנחנו שקועים בים של אור, כמו במים, והחמצן תלוי רק בחיבור בינינו. לכן אנחנו צריכים איך שהוא לחייב את הלבבות שלנו להימשך לאיחוד.

ההימצאות של החמצן תלויה בקִרבה שלנו זה לזה. ואחר כך אנחנו כבר נתחיל להתחבר, לא כדי לקבל חמצן, אלא כדי שמזה יהיה נחת רוח לבורא! – איך אנחנו יכולים לעלות מההשתוקקות לקבל חמצן, להשתוקקות לעשות נחת רוח לבורא, אף על פי שאני נחנק ללא אוויר?

ובסופו של דבר, אנחנו מגיעים למצב, שפתאום מפסיקים להיות זקוקים לחמצן ומרגישים את עצמנו כמו דגים במים! אנחנו אפילו לא חושבים עליו, אלא רק על איך לעשות נחת רוח לבורא.

מתוך סדנת חיבור, 21.02.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הטובע באור של טוב
האור משפיע על כל רצון
אל תטיל על אחרים!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest