דף הבית / משבר עולמי / כל העולם יוצא מהגלות

כל העולם יוצא מהגלות

laitman_2008-11-14_7127_70.jpg

שאלה: מה צריך לעשות כדי שבחג הפסח הקרוב (יציאה מהגלות) נתחיל בדף חדש?

תשובתי: להתחיל את החיים כאילו בדף חדש – זהו התנאי ההכרחי. אנחנו נמצאים בתקופה חדשה, בשלב כזה שבו מפסיקים לפעול כל החוקים הישנים. איננו יכולים להמשיך לחיות כמו בעבר, העולם הפך להיות גלובלי ופועל בו חוק חדש, החוק של המערכת הכללית, איחוד הנשמות וחיבורם עם הבורא. מצב כזה לא היה קודם.

ביחס לאותו החיבור שאמור להתגלות כעת, כל העולם נמצא בגלות, כפי שהיו פעם היהודים בעבדות מצרים. עד עתה האנושות שלנו התפתחה ובני האדם לא הרגישו שהם נמצאים בגלות, כלומר בעולם לא נכון. היה נדמה לנו שאנחנו מתפתחים ומתקדמים, ובכך שכובשים ובונים יותר ויותר אנחנו מיישמים את האגו שלנו. אך כעת כל העולם מגלה שאנחנו נמצאים בגלות ביחס למערכת הגלובלית המושלמת.

העולם עצמו אינו יוכל לעשות דבר בכדי לצאת מהגלות הזו. לא יעזרו שום ועידות, G8, G20. העולם אינו יכול בכוחות עצמו להתאחד. רק אותו החלק שבו שנקרא ישראל "ישר-אל הבורא" יכול להביא לאיחוד הזה. עלינו להתחיל באיחוד הזה בדף חדש ונקי, עבור כל האנושות, בכדי שהיא תראה שבכל העמים ישנם אנשים המשתוקקים לבורא.

תסתכלו כמה קבוצות ואנשים בודדים לומדים איתנו יחד בכל רחבי העולם, ישנה התכללות של המלכות בבינה ושל הבינה במלכות, ושתיהן חייבות להיות מתוקנות. לכן כולנו יחד בשיתוף חייבים להביא לאיחוד. בנוסף לכך, עלינו לצרף לעצמנו את אותם האנשים שפעם היו בדרגה הרוחנית ועברו את השבירה בזמן חורבן בית המקדש, כלומר עם ישראל הגשמי. באותו הרגע שהם יתחילו להצטרף, יתגלו עשרת השבטים האבודים של ישראל וגם הם יצטרפו אלינו.

בסיכומו של דבר יתגלה כוח עצום, אך העיקר הוא החלק האיכותי והפנימי שהוא היחיד שיכול ליצור את האחדות הזו. עלינו להסביר את התחושה וההרגשה הזאת לכל העולם שנמצא כעת בגלות ביחס למערכת הכללית, הגלובלית, וכל הנשמות חייבות להתאחד.

מתוך שיעור על ההקדמה לספר הזוהר, 14.03.2010

ראה מאמרים קודמים בנושא:
האם כנס קבלי משפיע על תיקון העולם?
הכול תלוי רק בנו!
חזרתה של בבל העתיקה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest