דף הבית / המשבר ופתרונו / כל אישה חמישית לא רוצה ללדת

כל אישה חמישית לא רוצה ללדת

שאלה: על פי נתונים סטטיסטיים שנערכו באמריקה ואירופה, כל תושבת חמישית בערים הגדולות באזורים אלה, אינה רוצה ללדת. לעומת זאת, לפני ארבעים שנה, כל אישה עשירית לא רצתה ללדת. מה גורם לכך שכמות הנשים שלא רוצות ללדת, הוכפלה?

תשובתי: האינסטינקט האימהי של הנשים אבד, הן לא רוצות ללדת. וגם אם כן, אז קרוב יותר לגיל ארבעים, כדי שעד אז הן יחיו את חייהן בהנאה, ובשלב מאוחר יותר, אפשר יהיה להתפנות לילד.

הן לוקחות בחשבון, שעם הולדת ילד הן נכנסות לבור של חובות ועוד לכל החיים! ולא רק מבחינה כלכלית, אלא גם מבחינת ההתחייבויות שלהן כלפי הילד. עבור האגו המתעצם, זה פשוט לא קביל. היום כל אחד רוצה להיות עם עצמו, חופשי לחלוטין, אפילו לא לעבוד. יש אינטרנט, סמארטפון, בני האדם לא רוצים יותר להיות קרובים לאף אחד, ואילו להוליד ילד מצריך היקשרות למישהו שבאופן אינסטינקטיבי יהיה תלוי בי ואני בו.

ברגע שאישה נכנסת להריון, היא מיד מתחילה לחשוב רק על אותם חיים המתהווים בתוכה, ועל כך שעליה להקדיש להם את כל כולה. הגבולות של כל העולם הופכים להיות צרים עבורה ומופנים רק כלפי העובר המתפתח בבטנה. לכן, היא בוחנת 200-100 שנה קדימה, מה התועלת מכך שכעת עליה לבזבז  את שארית חייה כדי ללדת, לגדל ולהעמיד על הרגליים את היצור הזה? האם הוא יחיה בעוד 200-100 שנה? הוא לא יחיה. בוודאי שיהיו לו צאצאים משלו, אז מדוע לקחת חלק בזה ולהקדיש לזה את כל חייה?!

שאלה: האם היא חושבת שהילד ייקח ממנה את התענוגים של העולם הזה?

תשובתי: בוודאי. יתרה מזאת, נדמה לה שילד מכניס אותה ל"בית סוהר", להתחייבות שבה הוא כביכול קושר אותה בידיים וברגליים ולא מאפשר לה לחשוב על שום דבר אחר מלבדו. הילד יהיה "דבוק" אליה וימשוך אליו את כל תשומת ליבה. כך באמת הטבע מסודר.

הטבע מגדיל בהדרגה את האגו באישה וגם בגבר ומאפשר להם לא לנהוג באופן אוטומטי כפי שנעשה בדורות הקודמים. בעבר, בגיל צעיר מאוד היה על האישה להתחתן, להוליד ילדים, לחנך אותם, לבנות בית, לעזור להם לרכוש השכלה וכל מה שרק אפשר, ולמות. לאחר מותה הם יבכו, ובכך יסתכמו כל חייה?! זהו בירור שהאגו הבריא מייצר בתוכה, והיא אינה רוצה בזה. לא משנה לה היכן יקברו אותה, באיזה אופן ומי. מיסים וכל היתר היא משלמת, כל רצונה הוא לחיות ולא להיות חייבת לאף אחד ובמיוחד לא "לקבור" את עצמה כבר בצעירותה.

רק אם מטרת הבריאה חשובה לאדם, כך שתחייב אותו להחזיק משפחה, להוליד, לחנך ילדים ולקחת אחריות על כל השאר, אז הוא יעשה זאת, אבל רק כאשר הוא מפיק מזה תועלת. הוא ירגיש תועלת רק כאשר הוא ידע שלצורך השגת מטרת הבריאה, עליו לנהוג כפי שנוהגים מרבית בני האדם בעולם הזה, וזה אומר להוליד ילדים, לחנך אותם, לקיים אותם, לתמוך ולהעמידם על הרגליים. ויחד עם זאת, לתקן את עצמו ובאופן הזה גם את העולם!

כשאישה מביאה ילד לעולם ומחנכת אותו, היא בעצם גורמת לכך שהוא יעשה את התיקון שלו! ורק זה יהיה התמריץ להולדת ילדים. אחרת, אם כרגע אחת מכל חמש נשים לא רוצה להוליד, אז בעוד מספר שנים, כל אישה שנייה לא תרצה ללדת וכמות האוכלוסין תפחת עד למיליארד וחצי בני אדם.

שאלה: במצב אידיאלי, מה אישה יכולה לחשוב על מטרת הבריאה כדי להוליד?

תשובתי: הייסורים שלנו מחייבים אותנו למצוא באופן ברור תשובה על השאלה מהי משמעות החיים. על האישה להיות מובלת רק על ידי מטרה זו, כדי להשיג את ההנהגה העליונה ולראות לאן מוביל אותנו הטבע או הבורא. כאשר נגלה זאת בעצמנו, אז נגלה כיצד עלינו להתנהג בכל יתר התחומים, כדי להשיג את המטרה הנצחית והעליונה, עליונה ביחס לחיים שלנו שאינם נצחיים. אז תהיה לנו תועלת באותו אגו, ונוליד, נחנך ונקדיש את עצמנו למשפחה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן"  2.3.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest