דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ככל שעלייה גבוהה יותר כך אי הנוחות קטנה יותר

ככל שעלייה גבוהה יותר כך אי הנוחות קטנה יותר

שאלה: האם לידת הנשמה מלווה באי-נוחות פיזית?

תשובתי: אדם עובר הרבה מאוד מצבים מבחינה פיזית. אבל ככל שהוא מתקדם, כך אי הנוחות קטנה יותר, מפני שאתה מתחיל להבין אותה, להתרגל אליה, ואפילו מנחש מתוך הניסיון, אלו פעולות יתרחשו איתך.

לכן, אתה הולך קדימה בשלווה ובנחת, ויודע ש"עכשיו שוב תהיה ירידה". האור "כבה", אתה נופל בכל מדרגות העלייה, כמו במעלית שיורדת למטה, ואחר כך אתה מתאושש בהדרגה.

בהתחלה אתה לא מבין איפה אתה ומה קורה איתך, מפני שכל הקשרים מתנתקים ונעלמת התחושה של העולם העליון. אתה נשאר רק בראיית תמונה של העולם הזה, וגם לא כל כך מבין מה קורה כאן, מי הם האנשים שסובבים אותך ומה הם עושים כאן.

אחר כך, אתה מתחיל לזחול ולטפס שוב כלפי מעלה דרך קשר חזק יותר עם הקבוצה. אבל המצבים הקיצוניים הם מדהימים. למעשה, אין בהם שום דבר נורא. להיפך, אתה מרגיש כוח עצום של החיים, של העולם, של הטבע, של הבורא, ונמצא בזה כמו שותף.

עם זאת, אתה מסתכל בצער על בני אדם החיים בעולם הזה, מפני שיש להם הזדמנות עצומה להתמלא בכל הבריאה מהתחלה ועד הסוף, ואילו הם עסוקים במשהו רדוד, לא חשוב וכך מעבירים את חייהם. צריך לעשות הכול כדי לעזור להם. בכך שאתה עוזר להם, אתה עוזר לעצמך ולהיפך.

מתוך שיעור וירטואלי, 14.01.2018

 

One comment

  1. תודה רבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest