דף הבית / המשבר ופתרונו / יחסים / כיצד תשתנה האופנה?

כיצד תשתנה האופנה?

הערה: מגפת הקורונה משנה הרגלים, כיוונים וסדרי עדיפויות בחברה. המגפה משפיעה על כל תחומי העסקים, כולל תחום האופנה. בשבוע האופנה בפריז למשל אחד המותגים הציג את הקולקציה שלו על דוברה שהשיטו אותה לאורך נהר הסיין.

אפשר היה לראות אותה ממגדל אייפל ומצדדים שונים. "דיור" הוציאו קולקציה עבור בובות, ואם הקונים ירצו לרכוש איזה פריט, אז הוא ייוצר  בגודל טבעי. מותג יוקרה אחר יצר קולקציה אשר תואמת את התנאים הנוכחיים. מעצב האופנה שלה אומר שזה דומה יותר לחולצה ביתית או לשמלת לילה שתואמת עכשיו לזמן הנוכחי.

תגובתי: טוב מאוד! זה הדבר שיש בו הכי הרבה צורך.

שאלה: מה האדם מעביר בצורת הביגוד מנקודת מבטה של חכמת הקבלה?

תשובתי: האדם מבטא את העולם הפנימי שלו, את היחס הפנימי שלו למשמעות העולם, למשמעות החיים.

שאלה: אלו ערכים עלינו להעביר זה לזה, כדי לא להיות תלויים בביגוד, במחיר שלו, במותגים וכל השאר?

תשובתי: בעזרת הביגוד עלינו להעביר את השאיפה שלנו לאיחוד, לקשר יפה ופשוט בין בני האדם, מעל לאגואיזם שלנו, כדי שכל האנשים מסביב ירגישו שאני מתייחס אליהם בצורה טובה ואדיבה, ויראו את זה לפי הבגדים שלי.

כלומר הבגדים לא צריכים להיות פרובוקטיביים, אלא אטרקטיביים, מושכים אליי במשהו את הרצוי והטוב. אפשר לבדוק, כיצד מתייחסים אליהם ילדים, האם הם רוצים ללטף אותם, להיצמד אליהם עם הלחי?

שאלה: איזו אופנה צריך להנהיג כדי שיחס כזה לביגוד יופיע ויתפתח בין האנשים?

תשובתי: אופנה שתעלה חיוך. שום ביגוד, שום דרגות, או עוד משהו לא יחליפו את זה. צריך להיות נעים וידידותי לא דוחה.

שאלה: איזה מידע הביגוד צריך להעביר לאנשים אחרים?

תשובתי: להעביר מסר טוב של האדם.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 27.07.2020

 

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/BmAzM

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest