דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / כיצד לגרום תענוג לבורא?

כיצד לגרום תענוג לבורא?

מיכאל לייטמן

כשאנחנו מפיצים את הידע אודות חכמת הקבלה, אנחנו מחברים לכלי אחד את הנשמות שלנו ויוצרים "מקום לגילוי הבורא" לכל הנבראים! בכך אנחנו מבצעים ומקיימים את רצונו ומסבים לו את התענוג הגדול ביותר.

אם נחבר את כל הייסורים שלנו ונכפיל אותם פי "תר"ך" (620) פעמים, זה יהיה דומה לייסורים של הבורא מאותו ההסתר שבו הוא נאלץ לישרות כדי לתת לנו הזדמנות לגדול. בכל פעולה שלנו המכוונת לאיחוד, אנחנו מוסיפים עוד כוח איחוד (מסך ואור חוזר), עוד נשמה אחת לסכום הכללי של הנשמות הנחוצות בכדי שהבורא יתגלה.

בכך אנחנו מזמינים שינויים בין כל הנשמות, אשר בסיכומו של דבר כולם בעולם ירגישו פתאום שקיים הכוח העליון, אשר פועל ומניע את כל העולם וקובע כל מצב ומצב שלו. לא סתם כך מתרחשות כל רעידות האדמה בניו זילנד, השריפות ברוסיה, הסופות באמריקה, אלו הם חלקים של המצב הכללי שנוצר על ידי הבורא, כדי שממנו אנחנו נתחיל להתעלות אליו.

כאשר אנחנו נתחיל לעלות לחלל הרוחני ולתפוס את החיים הגשמיים רק כמרכיב הכרחי, אנחנו נזכה לחיים נפלאים בעולם הזה. לשם כך חסר לנו רק לגלות במקצת את הבורא. דבר אחר לא יעזור לעולם הזה, עלינו רק להרגיש שבכל היקום, בטבע, בינינו, קיים כוח שמנהל את הכול. להבנה הזאת אנחנו מתקרבים, הודות להפצת חכמת הקבלה.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 08.09.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest