דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / כיצד ייראה הדור הבא?

כיצד ייראה הדור הבא?

שאלה: מנקודת מבטה של חכמת הקבלה, כיצד ייראה הדור הנוכחי שגדל באווירה של אלימות, טרור ודקירות מכל עבר?

תשובתי: אני מקווה, שהודות למאמצים שלנו, ואני מכריז על זה באחריות מלאה ובתקווה גדולה, הדור שגדל יהיה יותר חכם מאשר ההורים שלו. הוא יבין שאין מוצא אחר מהמצב הנוכחי, אלא להתאחד וליצור בינינו כוח עוצמתי שישפיע על העולם כולו. זה מה שאנחנו יכולים לעשות.

תאר עכשיו את עצמך במקום כל עם אחר, למשל בשוויץ או בפינלנד, איפה שהכול כביכול טוב. הייתי שם לא פעם ואני מכיר את חייהם לא רק משמועות, הם נמצאים במצב של המתנה תת-הכרתית פנימית. מיד לאחר מלחמת העולם השנייה, הייתה תקופה שאומות העולם קיוו בסתר שנשפיע טוב על העולם. אבל משנות ה-70 של המאה שעברה היחס אלינו החל להשתנות. הם הבינו שאנחנו רוצים להיות כמו כל העמים האחרים, ושאנחנו לא משפיעים עליהם השפעה חיובית ומונעים מהם חיי שקט ושלווה. האנטישמיות גדלה, החל הלחץ על ישראל, והיום אתה מתפלא מזה. 

אם נביט חמש שנים לאחור, עדיין לא היה כזה חרם מצד האו"ם ויתר הארגונים הבינלאומיים. בישראל מאכילים אותנו ב"סוכריות", מרגיעים במה שאין. למעשה העולם מתקומם נגדנו. וכל זה נובע מההנהגה העליונה! אנחנו צריכים להבין, שמאחר וכל הטבע זה כוחות, אז חוסר האיזון בין בני האדם שנגרם על ידינו, מכוון נגדנו. זוהי מערכת של כוחות, ולא איזו דמות יחידה שנקראת א-לוהים, שמחליטה משהו. ואני אומר זאת כחוקר של הטבע.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "עימות – כיצד הכול עובד באמת", 28.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest