דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / כולם, ללא יוצא מהכלל, מקטנם ועד גדלם

כולם, ללא יוצא מהכלל, מקטנם ועד גדלם

שאלה: מה לעשות אם אני לא מצליח בהפצה?

תשובתי: זה מדד טוב של הגלות, שמראה לך שאתה עדיין לא השגת את המימוש הנכון שלך. אנחנו מתקדמים רק מתוך הכרה בטעויות שלנו.

אבל לא יכול להיות דבר כזה, שהאדם הכי לא מוכשר בעולם לא היה יכול לשכנע את העולם כולו בשיטת החיבור והאיחוד. כי אנחנו נמצאים במערכת אינטגרלית. לכן אפילו האדם הפשוט ביותר, שכביכול אין לו שום סיכויים לזה שמישהו ישמע אותו, יש לו כאלה סיכויים והוא חייב לממש אותם.

כל אחד צריך על ידי הכרת המערכת האינטגרלית להגיע למצב, כאשר דרכו, דרך החלק האישי שלו של הנשמה הכללית יתחיל לעבור אור לכל המערכת הגדולה. לכן הוא יצטרך להתחבר בלב ובמוח להתכלל בתוך כל המערכת, ולשם כך לשכנע את כולם שתיקון הכלי הכללי אפשרי רק בכזאת צורה כפי שהוא מבין ומרגיש את זה.

זה נקרא: "וכולם ידעו אותי, למקטנם ועד גדלם!". אנחנו לא מבינים את הנוקשות של התנאי הזה. לכן לא יכול להיות כזה אדם שלא מסוגל לשכנע את האחרים בנכונות הדרך שלנו.

אם אתה לא מצליח לשכנע את האחרים, זה סימן שאתה עדיין לא שכנעת את עצמך, כלומר עדיין לא ביררת בצורה מדויקת בתוכך את המושגים האלה ובעצמך נמצא בספקות. ולכן אתה בינתיים לא מסוגל להעביר דרכך את הרגשת הקשר כדי שאנשים יספגו את זה ממך.

אפילו ידע, רעיון, זה גם כן אור. אין כלום חוץ מאור ורצון. אבל אתה בינתיים לא יכול לארגן את עצמך בפנים בכזאת צורה כדי להתחבר עם אנשים ולתת להם להרגיש את ההארה הזאת. הפצה, זה נקרא, כאשר אתה סופג בתוכך את האנשים. כך אתה מארגן ומסדר את הכלי שלך, שלא יכול להיות שאתה לא תתפוס את האנשים עם ההסברים שלך על המשבר, על המצב הנוכחי של העולם, על הקבוצה, על המטרה.

כי אתם כבר מלכתחילה מקושרים במערכת אחת. ואם אתה מתקרב למקום הנכון שלך בתוך המערכת הזאת, אז בהכרח תשפיע עליהם. אי אפשר אחרת בהתאם לעקרונות עבודת המערכת.

אתה חייב להיטיב את מצבם, למשוך אותם, לכלול בתוכך.

הם צריכים לרצות להתכלל בך, מפני שהם ירגישו שהם מקבלים וימשיכו לקבל מילוי דרכך.

צריך פשוט לעבוד יותר. זוהי עבודה קשה ובלתי פוסקת, כמו לגדל ילד שהולדת. כאשר אתה במשך 20-30 משקיע בו ולא מפסיק לקבל בעיות. אבל אין מה לעשות, כאלה הם החיים, כזה הוא תהליך התיקון.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 18.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
חכמת החיבור
מוליך של אור
האם הדרך שלנו מביאה טוב לאנשים?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest