דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / תדליקו את האור בחדר החשוך

תדליקו את האור בחדר החשוך

אנחנו צריכים לבנות מערכת שכל הזמן תזכיר לנו ש"אין עוד מלבדו". המערכת הזאת צריכה לכלול לפחות עשרה אנשים (מניין) שנמצאים בקשר מסוים ביניהם.

ואז ברשת קשר הזאת, בשדה הכוח ההדדי הזה מתחיל להאיר האור העליון, נמצא הכוח העליון, שכל הזמן מזכיר לכל אחד, שכל רגע מגיע מהיסוד, מהכוח העליון.

אבל אם בין האנשים אין רשת קשר כזאת, אז אנחנו לא נוכל לזכור את זה. המצבים ישתנו, אבל אנחנו לא נוכל לקשור אותם עם הכוח העליון, כי המערכת הזאת לא עובדת בינינו.

רק כאשר בינינו מופיע שדה כוח מקשר, כמו חשמלי או מגנטי, אז על ידי המאמצים שלנו להתחבר יחד אנחנו מרגישים שבתוכו נמצא הכוח שייצב את המצב הזה.

באופן כזה אנחנו כל הזמן חוזרים לעבודה. כי המערכת כל הזמן מזכירה לנו על כך שאין עוד מלבדו, שייצב לנו את המצב הזה בהסתרה דווקא כדי שאנחנו נדרוש את הגילוי שלו ובזה נעשה לו נחת רוח, נגיע להשתוות הצורה, כמו האורח ובעל הבית.

שאלה: האם מדובר על מצבים בעולם הרוחני?

תשובתי: אנחנו נמצאים בעולם הרוחני, רק בהסתרה! אנחנו צריכים לפוגג את ההסתרה הזאת מהמצב שלנו, להדליק אור, כמו בחדר חשוך שבו אנחנו נמצאים יחד מבלי שיודעים זאת בעצמנו. אני נכנסתי לחדר, אבל רואה ולא מרגיש שם אף אחד מפני שחשוך. צריך להדליק את האור, ואז אני אראה ואבין שאני נמצא יחד עם כולם. אנחנו לא עפים לאן שהוא לעולם הרוחני, אנחנו כבר עכשיו נמצאים בתוכו, רק שהוא ניסתר.

שאלה: אבל האדם שוכח שהוא נמצא בסתרה!

תשובתי: הוא לא שוכח, זה הבורא מחייב אותו בכוונה לשכוח, הוא מבלבל! הוא לא רק שוכח, אלא בכלל לא רוצה לעסוק ברוחניות, בכך שעוסק לגמרי עם כל הראש בעסקים אחרים. כל זה מסדרים לו בכוונה, כדי שדווקא למרות כל זה, הוא יחזור להכרה.

שאלה: אבל אם החבר לא יזכיר לי, אז אני אף פעם לא אזכר בזה!

תשובתי: נכון, לכן אנחנו זקוקים לערבות. ללא ערבות אין שום צורך לתת לנו את התורה, את השיטה. רק אם אנחנו מסוגלים ליצור מערכת של ערבות הדדית, שבה משתתפת כמות מספקת של חברים, מידה שלמה של 600,000 נשמות, שיכולים להתקשר הדדית זה עם זה, בזה שמבינים שהמטרה היא להפוך להיות כאיש אחד בלב אחד, ומסכימים ללכת לקראת זה, אז כדאי לתת לנו את שיטת החיבור.

בעצם, זו לא שיטת החיבור, אלא שיטת הגילוי, שיטה שעל ידה מדליקים את האור, מפוגגים את ההסתרה.

מתוך ההכנה לשיעור, 20.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
דרגות התעוררות
הרגע הזה נוצר על ידי הכוח העליון
בשרות הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest