דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / כולם יחד אוספים פטריות

כולם יחד אוספים פטריות

שאלה: איך אפשר לבדוק שאנחנו פועלים כאיש אחד בהפצה המשותפת שלנו?

תשובתי: אנחנו יוצאים להפצה, שכל אחד פונה לכיוון שלו אבל עם אותה המשימה, אותה המטרה. כאילו שאנחנו התפזרנו ביער כדי לאסוף פטריות או פירות יער ולא רואים זה את זה מאחורי העצים. אבל אחר כך אנחנו מתאספים, כל אחד זורק לסיר אחד משותף גדול את מה שהוא מצא ומכינים מזה לעצמנו סעודה.

לכן כל אחד שנמצא באיזה מקום יודע שהחברים שלו גם כן התפזרו עכשיו בכל מיני מקומות ועושים את אותה העבודה. ובאמת, העבודה הזאת שאותה אתם מבצעים בכל הקבוצות היא יפה, והתוצאה שתתגלה ממנה גם כן תהיה יפה.

שאלה: איך אני יכול לתמוך בחברים, בזה שאני יודע שהם עכשיו גם כן אוספים פטריות ביער? על מה אני צריך לחשוב?

תשובתי: אני פשוט מרגיש שהם עושים את אותה העבודה. אף על פי שאני אפילו לא רואה אותם, אבל הם יוצאים יחד איתי לאותה הפעולה. אנחנו מביאים ואוספים את כל מה שעשינו, ומזה עושים סעודה משותפת – ממלאים את עצמנו, בונים את הכלי המשותף שלנו וממשיכים להתקדם קדימה יחד.

יש עבודות שבהן אנחנו מתפזרים, ויש עבודות שבהן אנחנו מתאספים ומתחברים יחד.

אם אנחנו חושבים זה על זה, על כך שכולם התפזרו בערב להפצה כללית, זה ייתן לנו כוח להשגת ההצלחה. אני צריך להרגיש את עצמי מחובר עם כולם ולראות את עצמי כנציג שלהם שחייב להביא את החלק שלי המרבי שאליו אני מסוגל, לתוך סיר הכללי.

בזה שאני חושב על ההצלחה הכללית, אני כבר עוזר לכולם. אני לא חייב לדעת בדיוק מי עושה מה בכל רגע נתון ולבקש עבורו. העיקר זו ההצלחה הכללית, כי העולם מתדרדר יותר ויותר למטה. הבורא מראה לנו בזה את ההנהגה העליונה שלו שדורשת מהעולם להתקדם כמה שיותר מהר לתיקון.

וההתקדמות של העולם לתיקון תלויה בנו בלבד, כי רק אנחנו הם בעלי הבחירה החופשית ולכן צריכים לממש אותה כמה שיותר. אנחנו מממשים אותה על ידי זה שמתגבשים, ועכשיו אנחנו פועלים דווקא כלפי הגיבוש.

הפעולה הזאת תלך לכיוון הנכון ואתם תראו איך בהתאם לזה הבורא יפרגן לנו ויעזור בכל. ה' יילחם בעדי, העיקר זה כל הזמן לבדוק את נכונות הכיוון. בזה אנחנו פותחים מקום לאור והוא פועל.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 02.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
רצון, אור, רצון
פטנט אלוקי
ההפצה עושה אותנו דומים לבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest