דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / כוח המחשבה הוא תרופת פלא לכל המחלות

כוח המחשבה הוא תרופת פלא לכל המחלות

ידיעה:  הרצון קובע הכול! הגנטיקאי הידוע ד"ר ב. ליפטון, טוען, שעל ידי כוח המחשבה האדם מסוגל להיפטר מכל מחלה. המחקרים של ליפטון הראו, שהשפעה נפשית מכוונת, מסוגלת לשנות את הקוד הגנטי של הגוף.

ליפטון האמין שהאדם הוא ביו-רובוט וחייו כפופים לתוכנית שרשומה בגנים שלו. הגנים קובעים הכול: את המאפיינים החיצוניים של הדמות, הכישורים והמזג/האופי, נטייה למחלות ואריכות חיים. אף אחד אינו מסוגל לשנות הקוד הגנטי שלו, הכול נקבע מראש על ידי הטבע.

הניסויים של ליפטון גילו, שהשפעות חיצוניות על התא יכולות להשפיע על ההתנהגות של הגנים ולגרום לשינויים במבנה שלהם. אבל האם ניתן לערוך שינויים כאלה בעזרת תהליכים נפשיים, כלומר על ידי כוח המחשבה?

אנשי הרפואה מכירים את אפקט הפלצבו, כאשר מציעים לחולה תרופת דמה (חומר ניטראלי) וטוענים שזאת תרופת פלא. כתוצאה מכך התרופה באמת מרפאה. עד היום אין הסבר מדעי לתופעה הזאת.

אך הגילוי של ליפטון אכן נותן הסבר: על ידי האמונה בכוח המרפא של התרופה, האדם משנה את התהליכים המתרחשים בגופו ברמה המולקולארית, הוא מסוגל לנתק גנים מסוימים ולהפעיל גנים אחרים, לשנות את הקוד הגנטי שלו.

את ההשפעה הדומה על הגנים אפשר להשיג בעזרת דיאטה, על ידי השפעתו של מדיום (אדם בעל תפיסה על-חושית) חזק, דרך תרגילים פיזיים מסוימים. אך ההשפעה העיקרית שיכולה לשנות את המצב הבריאותי, לפי טענתו של ליפטון, היא כוח המחשבה.

למראת עין, הכול לכאורה מאוד פשוט. אבל ההנחיות הנפשיות חייבות לחדור לא רק לתוך תחום המודעות שקובע רק 5% מהפעילות הנפשית שלנו, אלא גם ל- 95% בתוך תת-המודע שלנו. ואנחנו בדרך כלל שוללים אפשרות כזאת ברמת תת-המודע.

התייחסותי: האדם בנוי מרצון וממחשבה. הם קשורים זה בזה ומשפיעים זה על זה. אם אנחנו יכולים להשפיע על הרצון באופן מכוון על ידי המחשבה, אז גורמים בכך לשינוי במבנה הגוף שלנו, ולאחר מכן גם בנפש!

אבל הבעיה היא בהשפעה על תת-המודע, ניתן להתגבר על זה בקבוצה שמאורגנת בצורה נכונה, על ידי ארגון של סדנת חיבור. באמצעות זה אנחנו מעוררים "אור מקיף" שמשנה את הרצון ומביא לשינוי מיטבי במבנה של כל המערכות בגוף.

ידיעות קודמות בנושא:
השפעת התודעה על ה- DNA
כוח המחשבה הוא הכוח הגדול ביותר של הטבע
האם ניתן למדוד את השפעת המחשבה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest