דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / כוונה: ציור בצבעי שמן

כוונה: ציור בצבעי שמן

שאלה: מה זה כוונה? כיצד היא מתגלה, האם ברגש או בשכל?

תשובה: כוונה נכונה, זה ציור של המצב הרצוי. הציור שבו ישנו גם אני, גם העולם, גם הבורא – כולנו ביחד. הציור שמשקף את הציפיות שלי. לצורה הזאת אני רוצה להגיע בפועל, זאת הצורה העתידית שנמצאת לפניי כמטרה.

הכוונה היא לא מנטרה, לא פנטזיה ריקה, אלא תמונה של העולם העתידי שאני רוצה לממש בפועל. היא כל הזמן משתנה, אבל העיקר הוא שהיא כוללת את כולם. אני לא מוחק שום דבר, לא מסתיר, אני לא בעל הבית של התמונה המרשימה הזאת – אני רק רוצה שהכול יסתדר לפי הצורה הזאת.

אני רוצה לראות שבמציאות העתידית הזאת כולם חיים בדבקות עם הבורא. איזה מין אידיליה, הרמוניה, איזה ציור שיש בו אחדות של כל החלקים. כולם משיגים את הבורא, כולם נמצאים באיחוד איתו ובשביל זה הם צריכים להיות באיחוד ביניהם. כולם כאיש אחד בלב אחד דבוקים בבורא – ישראל אורייתא קודשא בריך הוא חד הוא. זאת הכוונה שלי, כך אני רוצה לראות, להבין, ולהרגיש את המציאות, בעולם כזה אני רוצה לחיות. זה החלום שלי.

וכאשר אני ניגש למישהו בהפצה, יש לי תוכנית פחות או יותר ברורה איך להביא אותו לאותה הכוונה שלי. הוא יצטרף אליה בצורה אקטיבית יותר או אקטיבית פחות. זה תלוי אם התעוררה בו ה"נקודה שבלב". כך או אחרת, אני רוצה שגם הוא יהיה חלק מהתהליך הזה, וזאת מטרת ההפצה שלי. כי אני יודע שאך ורק במקרה הזה יהיה לו טוב. לכן אני רוצה לצרף אותו לתמונה, לציור הזה.

כמובן, בדרך אני מציג לו הוכחות שמעידות על כך שזה הכיוון הנכון היחיד שקיים, מסביר לו כיצד צריך לפעול, מראה לו שאין שום סכנה בשיטה הזאת והיא רק מועילה – לו, לילדיו, למשפחתו…

אבל זה בין היתר, ובסופו של דבר אני רוצה שהוא יהיה איתי כגוף אחד למען השגת המטרה.

מתוך שיעור על המאמר "מצווה אחת", 22.09.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הכוונה, כייעוד של ישראל
נוסחת הפעולה: בורא – העולם – בורא
נהפוך כל פעולה ל"קורבן"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest