דף הבית / המשבר ופתרונו / "כדור" נגד פעולות טרור ומלחמות

"כדור" נגד פעולות טרור ומלחמות

מהדורה מיוחדת בערוץ 66 לרגל האירועים בדרום הארץ

חברים, אחים, אנחנו חייבים למצוא פתרון לבעיות שלנו. לשֵם כך עלינו להבין את סיבתן האמיתית. הן נובעות מתוך חוק הטבע, שמפתח אותנו בכיוון מסוים, לאיחוד. למעשה אין כאן שום דבר מסובך ומורכב, אבל הפתרון הזה מנוגד לאגו שלנו, וזאת הסיבה מדוע אנחנו לא מבחינים בו. אני לא מקבל את הרעיון על כך שצריך להשתנות בעצמי, אני לא מבין מה זה אומר "ואהבת לרעך כמוך". אבל הזמן לא מחכה, ואנחנו נצטרך לפנות לחיבור ולאיחוד, ובמקרה הגרוע ביותר, תחת איום ממשי של השמדה. עם ישראל, לפי הגדרתו, חייב להיות "כאיש אחד בלב אחד". וכאשר הוא יתחיל לממש את ייעודו, כל הצרות ייסוגו, כל הסערות יישכחו.

העיקר כאן, זה להתחיל. כי האדם הרי מקבל כוחות מהסביבה. ולכן, אם נפעל ביחד, אז כל אחד יתחיל להשתנות, להתכלל בתהליך. אנחנו מלמדים את הילדים לטוב, לחום, לנכונות לעזור, לאהדה לזולת, אנחנו מגנים את האיבה והסכסוכים שלהם. הגיע הזמן שגם המבוגרים יעבדו על עצמם. זהו פתרון קל, זהו "כדור" שקל ליטול אותו. בואו ננסה, והתוצאות לא יאחרו לבוא. בשביל מה אנחנו צריכים את המלחמות ואת פעולות הטרור? במקום מלחמה צריך להשתמש בדעת הקהל, בעבודה משותפת, ואז החמס בעצמו ייסוג.

בואו כולנו נחשוב על ערבות הדדית, כדי לנצח לא את האויב החיצוני, אלא את האויב הפנימי. וכל השאר יסתדר מעצמו. דווקא עם ישראל חייב להתחיל את התהליך הזה, שיקיף אחר כך את כל העולם.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest