דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / כאשר המדע חסר אונים אז חכמת הקבלה עונה!

כאשר המדע חסר אונים אז חכמת הקבלה עונה!

דעה: למה היקום קיים? הופעתנו ביקום, זו תופעה מוזרה. ההבל של חיי היומיום שלנו מחייב אותנו לקבל את הקיום שלנו כמובן מאליו. למה בכלל משהו קיים? למה יש דווקא כאלה חוקי טבע? פילוסופים הגיעו לעיקרון אנטרופי, שלפיו היקום הקונקרטי שלנו מתגלה באופן כזה בגלל הנוכחות שלנו בתוכו כצופים.

התייחסותי: הסיבה לכל מה שקיים זו המחשבה, היא ראשונית ומולידה את החומר, את הרצון למלא את עצמו. היא מעבירה לרצון, לחומר, את התכונות שלה, ומתוכן החומר, הרצון, משתוקק להידמות למחשבה, לבורא שלו.

שאלה: האם המציאות שלנו ריאלית? מאיפה אנחנו יודעים שאנחנו רואים סביבנו דבר אמיתי ולא אשליה גדולה שנבראה על ידי איזה כוח בלתי נראה? יכול להיות שאנחנו תוצר של הדמיה מכוונת והציביליזציה שלנו זו אשליה, ואנחנו לא מי שאנחנו סבורים? מה עלינו להחשיב כ"ריאלי"?

תשובתי: הכול מתגלה בנו בהרגשה, ואין לנו שום אפשרות לגלות מה נמצא מחוץ לנו. חכמת הקבלה מפתחת באדם את האפשרות להרגיש את מה שמחוץ לעצמו, באמצעות "אמונה למעלה מהדעת", בכך היא מאפשרת לנו לענות על כל השאלות.

שאלה: האם יש לנו בחירה חופשית? האם הפעולות שלנו מנוהלות או שאנחנו מקבלים החלטות מרצוננו החופשי? נוירו-כירורגיה מראה, שהמוח מקבל החלטה לפני שאנחנו מבינים אותה. המכאניקה הקוונטית מצביעה על כך שאנחנו חיים ביקום של הסתברויות וכל דטרמיניזם הוא בלתי אפשרי מבחינה עקרונית.

תשובתי: ישנה בחירה חופשית לחקור את הדרך של התפתחות שמיועדת לנו וללכת בעקבותיה בצורה מאולצת או הכרתית. (ראה   מאמר "החרות" של בעל הסולם).

שאלה: האם א-לוהים קיים? אנחנו לא יכולים לגלות ולדעת האם א-לוהים קיים או לא. איננו יודעים על העבודה הפנימית של היקום כדי להביע הצהרות גרנדיוזיות על הטבע של המציאות ועל כך שמסתתר מאחורי הקלעים כוח עליון.

תשובתי: את הבורא צריך לגלות, רק כך נפתרת הבעיה הזאת! השיטה לגילוי הבורא נקראת חכמת הקבלה.

שאלה: האם ישנם חיים לאחר המוות? אנחנו לא יכולים לשאול את המתים, נשאר לנו רק לנחש. מטריאליסטים מניחים, שאין חיים לאחר המוות, אבל להביא זאת לכלל דיוק בדרך מדעית נראה בלתי אפשרי.

תשובתי: החיים הביולוגיים מסתכמים בכך שאנו נולדים, חיים ומתים. מה שנצחי זה הרצון, שבהיותו קשור "לגוף הביולוגי" עליו לעבור שלבים של גדילה. גדילת הרצון מתרחשת על ידי המשכת הכוח שברא אותו, הבורא. החיים ניתנו לצורך גילוי של המצב העליון, השגת דרגת הבורא בהם.

שאלה: האם אפשר לתפוס משהו באופן אובייקטיבי? הסביבה הסובבת יכולה להיות נצפית על ידינו רק דרך מסנן הרגשות והמחשבות במוחות שלנו. כל מה שמורגש עבר דרך מסנן רב שכבתי של תהליכים פיזיולוגיים וקוגניטיביים. תפיסת העולם היא סובייקטיבית. הדרך היחידה לבדוק זאת היא באופן כלשהו לראות דרך העולם את התודעה של אדם אחר. אפשר לצפות על היקום רק דרך המוח ולפרש אותו רק באופן סובייקטיבי.

תשובתי: חכמת הקבלה מפתחת בנו חושים חוץ גופיים, שבעזרתם אנחנו מגלים את המציאות שבאמת קיימת, את העולם העליון ואת הסיבה שלו, הבורא. מאמצים באיחוד בקבוצה מעוררים ומזמינים את אור התיקון, האור המקיף, הם אלה שמפתחים באדם חוש תפיסה מחוץ למסנן הסובייקטיבי האגואיסטי שלו. זה נקרא גילוי הבורא והעולם העליון לאדם.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest