דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / כאן נמצא המוקד של התיקון

כאן נמצא המוקד של התיקון

שאלה: בשנות הארבעים בעל הסולם הוציא את העיתון "האומה", שבו הוא הזהיר על האסון המתקרב. היום אנחנו ניצבים מול אותן הבעיות. מה זאת אומרת להתייחס אליהן יותר ברצינות? מה חסר לנו בעבודה שלנו?

תשובתי: צריך פשוט לבצע את מה שבעל הסולם כתב בעיתון "האומה", במאמר "הדור האחרון". זו אותה השיטה, אותו החיבור, רק צריך לבצע את אותם הדברים.

מדאיג אתכם מה יהיה עם מיליארד וחצי סינים. אני לא יכול לומר זאת, אבל אני יודע, שחצי מיליון יהודים יכולים לעשות את העבודה הזאת עבור כל העולם. ולכן בראש ובראשונה אני דואג להפצה בישראל. אם אנחנו נצליח כאן, אז זה יסתדר בכל העולם.

קודם כל התיקון, כלומר החיבור, צריך להתרחש בעָם ישראל. וממנו זה יתפשט לכל העולם. אנחנו נמצאים במצב כזה של מערכת הקשר הכללית בין הנשמות השבורות, שעל ידי התיקון שלנו, ואפילו לא של כל העָם, אלא רק חלק ממנו שיתקן את עצמו במקצת בחיבור בינינו, אז כוח החיבור יתפשט כבר בין כל העמים ויזיז את כולם לתיקון.

לכן אנחנו חייבים בכל הרצינות להתייחס למה שקורה ולעזוב את כל הדברים חוץ מהפצה, לימוד ועבודה הרוחנית. אבל ההפצה היא מאוד חשובה. אם לשפוט לפי איך שהעולם מתקרב לדרך של "בעיתו", דרך של ייסורים, אנחנו צריכים להשקיע יותר מאמצים, כדי להעביר אותו לדרך "אחישנה", לדרך של אור.

מתוך שיעור על הקדמה לספר "פנים מאירות ומסבירות", 17.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מתי ישמעו אותנו?
חוק האהבה לא מאומץ על ידי הפרלמנט
לתת דין וחשבון לעולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest