דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / ישנם יהודים אנטישמיים נגד עם ישראל?

ישנם יהודים אנטישמיים נגד עם ישראל?

תשובתי: בעם היהודי, שצריך ללכת בראש אחד מעל עצמו, כשמתעלה מעל לאגו למען החיבור והאיחוד, תמיד יהיו אנשים שלא יסכימו לזה. זה היה גם במצרים וגם בימי בית המקדש הראשון, וגם בין בתי המקדש הראשון והשני, ובימי בית המקדש השני, ובמיוחד זה היה קיים לאחר חורבן בית המקדש השני ונפילתו של העם מהגובה הרוחני שהיה בו, מגובה של אהבה וקשר הדדי.

לאורך ההיסטוריה, בקרב היהודים שחיים מחוץ לגבולות ישראל, היו לא מעט יהודים שתמכו באנטישמיות: יהודים – אינקוויזיטורים, יהודים – עוזרים קרובים להיטלר, יהודים – יועצים לנשיאים אמריקאים בזמן מלחמת העולם השנייה, שמנעו את קליטת אחיהם מאירופה. אותו הדבר נמשך עד היום, מפני שכל אדם בעל כורחו אינו רוצה להרגיש ייסורים ושנאה בחברה בה הוא חי. הוא רוצה להתמוסס בחברה הזאת, רוצה יחס נורמלי כלפיו, ולכן הוא תמיד יהיה בעד אמריקה או בעד אירופה ונגד ישראל.

אף אחד מהיהודים שנמצא בממשל האמריקאי או במדינות אחרות, לא עושה דבר טוב למען ישראל. להיפך, רק רע, בכך שמראה עד כמה הוא אובייקטיבי. אף ארגון יהודי, חוץ מכמה יוצאים מן הכלל, אינו תומך בישראל. לכן, אין מה לצפות מהם לשום דבר טוב! בזמן האחרון, כמעט כל היהודים שחיים בחוץ לארץ, במיוחד בארה"ב, הפכו להיות שונאים של ישראל. הם אינם רוצים שנתקיים, מפני שאנחנו מובילים את העולם למצב בו שונאים אותם בגללנו. ואילו הם רוצים לחיות בשלווה: "תנו לנו לעבוד, לחיות ולהתפתח בשקט ובשלווה. בשביל מה לנו את ישראל? אנחנו אף פעם לא היינו שם וגם לא ניסע לשם". הם מרגישים שכביכול מחייבים אותם לבחור: או שאני אמריקאי ליברלי ומתקדם, או שאני בעד ישראל.

שאלה: האם היהודים שחיים בחוץ לארץ, יכולים לשאת מסר אחר?

תשובתי: לא, הם לא יכולים, מפני שהכול קובעת החברה הסובבת. הם תמיד יהיו נגדנו, מפני שהם מרגישים עד כמה קיומה של ישראל אינו כדאי להם, לא נוכל אף פעם להפקיד את גורלנו אצלם. אם אין עם, זאת אומרת שאין שום תלות באחרים. ואילו עכשיו הם מרגישים שהם תלויים בנו, מאחר ומכל הצדדים נופלים עליהם גינויים נגד ישראל.

עוד נראה כיצד הם יכוונו את כולם נגדנו. אני מדבר בצורה חדה, ויכול להיות שאני גם מדבר טרם זמני, אבל בעוד זמן מה זה יתגלה. למרבה הצער, אלו הם חוקי הטבע. כל זה יתממש, כל עוד המדינה שלנו, העם שלנו, לא יגלה ויתפכח בזמן, ויתחיל להצמיח חברה חדשה. רק כשזה יקרה, הכול ישתנה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "הדור האחרון" מס' 10, 14.6.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest