דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / יציאה מתוך מצבים "ניטראליים"

יציאה מתוך מצבים "ניטראליים"

מתוך הכנס באירופה, שיעור מס' 3

שאלה: כאשר קורה לי משהו רע, נניח, המכונית התקלקלה, אני אומר שזה מהבורא. כשמשהו טוב קורה, למשל, הגעתי לכנס, אני גם אומר שזה מהבורא. אבל בין הטוב לבין הרע יש חיים רגילים, "ניטראליים", שאני לא יכול לייחס לבורא. איך אני יכול לראות את הבורא בכל דבר, בכל מקום ובכל זמן?

תשובה: כאשר אנחנו חווים רגשות חזקים, בין אם הם טובים או רעים, אז, כמובן, יותר קל לנו לקשור את עצמינו לבורא, את המצבים הגרועים או הטובים שלנו.

כמובן, אנחנו תמיד שואפים לטוב. אך, באופן כללי, אנחנו צריכים לשאוף למצב שבו אנחנו קרובים יותר לבורא, ואם זה מרגיש לנו טוב או רע, זה לא חשוב. ככלל, הבורא מעורר אותנו דרך המצבים הקשים, ואז אנחנו מחפשים אותו.

בתנאים "ניטראליים" מאוד קשה לנו! אני שוכב על הספה, מסתכל על התקרה, לא רוצה לחשוב על שום דבר, לא רוצה לעשות שום דבר. אני שקוע בייאוש וריקנות. ויש הרבה מאוד דקות כאלה, שעות, ימים.

רק הקבוצה יכולה לבוא לעזרה ולטלטל אותנו. בעיקרון, זאת עבודה בהפצה, התחייבויות בקבוצה.

תחשוב על זה: אם גבר לא היה מתחתן, לא היה צריך לדאוג לבית, למשפחה, לילדים, הוא היה נשאר לשכב על הספה. זה טבעו של הגבר, מצבו הרגיל. לכן, קודם כל, הוא צריך אישה שתעורר אותו: "לך תעבוד! אני צריכה להאכיל את הילדים, לקיים את הבית", הרי הגבר מרגיש מחויבות. שנית, החיים פשוט מכריחים אותו .

תלמדו מהחיים! איך לעשות שהחיים יכריחו אותנו לעסוק בקבוצה ברצינות, להשתתף בה באופן פעיל, הרי, מתוך זה יתעורר בנו רצון לפעילות נוספת. אנחנו חייבים להתארגן.

ומה תעשו אם כל הקבוצה "תיפול"? נניח שיש לכם קבוצה קטנה של 5-10 אנשים, וכולם נמצאים באותו המצב. מי יכול להרים אותם אם אין קבוצות אחרות קרובות, אם אין קשר איתן? אף אחד. גם אם לחברי הקבוצה יש מחויבות בהפצה, הם תמיד ימצאו תירוצים: "אני חולה, בואו נדחה …".זאת אומרת, אנחנו צריכים להיות קשורים יחד.

כמו שכתוב, "אין אסיר מתיר את עצמו מבית האסורים", רק בעזרת אנשים אחרים. לכן, מהמצבים הניטראליים ניתן לצאת רק בעזרת אנשים אחרים.

קחו את זה לתשומת לבכם ותסדרו את הקשר ביניכם, תארגנו קבוצה אירופאית טובה שתעשה סקר קבוע מה קורה בכל קבוצה, איך אתם פועלים, מה התוכניות שלכם, וכן הלאה. תבנו אתר של הקבוצה הכלל אירופאית. ועל בסיס זה, תוכלו לראות כמה מהר אתם תתקדמו. הבעיה היא רק בזה! קבוצה אחת, גם אם היא טובה ביותר, לא יכולה לעשות דבר ולהתקדם.

אם היום הבורא מפעיל אותנו בקנה מידה עולמי, עלינו להיות קשורים יחד עם כולם. לכן אני פונה לכל הקבוצות בעולם ומבקש: בואו נפעל כך, שהקשר שלנו יהפוך לכלל עולמי, ואז אנחנו נעלה מדרגה. רק זה חסר לנו כדי לגלות את הבורא.

והמצבים ה"ניטראליים" אמורים ללמד אותנו שצריך להפסיק עם זה. אנחנו צריכים שכל החלקים של הכלי תמיד יהיו מוכנים לעזור לכם ולהוציא אתכם מהמצבים האלה.

מתוך שיעור מס' 3 של הכנס באירופה, 22.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
כינור שמכוון לפי הקולן של הבורא
לשאוב כוח מהאיחוד
כמה אור הצטבר בחשבון הסודי שלי?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest