דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / יצאתם להפגנה? – קבלו דואר!

יצאתם להפגנה? – קבלו דואר!

שאלה: ב-15 לאוקטובר יתקיימו הפגנות מחאה חברתית בכל רחבי העולם. מה צריכה להיות הגישה שלנו לקראת היום הזה?

תשובתי: קודם כל, אסור לנו לעמוד מהצד ובניתוק מהעולם, אסור להתרחק מהציבור. נאמר: "בתוך עמי אנוכי יושבת". בכל הזמנים המקובלים היו עם האצבע על הדופק, על אף שהם בעצמם היו מסתתרים. אך הם היו מרגישים היטב את הציבור ואת מה שקורה לו, ובהתאם לכך הם שיפרו את חכמת הקבלה. הרי ייעודה של חכמת הקבלה הוא לגלות את הכוח העליון בעולם הזה. כשהוא יתגלה בינינו, בתוכנו, אנחנו נגיע לשלמות.

לכן אנחנו יוצאים להפגנות יחד עם כולם. יחד עם זאת, רצוי שלא ירגישו אותנו, שלא יזהו אותנו. כי הפגנה היא לא מקום להסברים. אנחנו צריכים רק לחלק את החומרים שלנו, שהוכנו ונבדקו מראש. לפזר את הפלאיירים שלנו במדינות שונות ובשפות רבות. הפלאייר יסביר לאנשים על הבעיות האמיתיות ועל פתרונן, וכן יפנה אותם לאתר האינטרנט שלנו, שמסביר את הדברים ביתר הרחבה.

חשוב מאוד להשתמש בדבריהם של מדענים שמחזקים את נקודת המבט שלנו. דעתם חייבת להיות מודגשת באתרים שלנו.

ולכן, בהפגנות אנחנו לא משוחחים עם אף אחד, אלא פשוט מחלקים פלאיירים. בצורה כזאת אנחנו גורמים להרבה אנשים לקבל את המידע ואת הכתובת שלנו, במקום לבזבז את הזמן על שיחות אישיות. מצבים כגון אלה מתאימים רק לחלוקה. כל השאר כבר שייך לשולחנות העגולים, לדיונים, לבירורים, לצורות שאינן קיימות כאן. תן לאדם את הפלייר שלנו, הוא יכניס אותו לכיס שלו או לתיק שלו ובעוד יום-יומיים הוא ימצא אותנו.

לכן, אנחנו לא מייצגים אף אחד, אלא פשוט עובדים כ"דוורים" שמחלקים דואר. דברי חכמה מתגלים בשקט, בדיונים, בחיפוש אחר תשובות.

לכן, בראש ובראשונה, אל תיקחו דוגמא מהשיטות שלנו בישראל. אצלכם הכול שונה, תפעלו באופן עצמאי. תכניסו בתוך החומרים את דעותיהם של המדענים ותיתנו לכל משתתף בהפגנה את הפלאייר שלכם עם המסר הברור ועם הכתובות הדרושות. כמו כן, תשתדלו להגיד את המילה שלכם במגרשי האינטרנט של המפגינים. לצורך זה בכלל לא צריך להיות בקשר עם המארגנים.

שאלה: מה צריך להיות המסר שלנו?

תשובתי: המסר הוא פשוט: כל הבעיות של העולם נובעות מכך שהוא הפך לאינטגרלי, גלובלי, ואנחנו עדיין איננו תואמים אליו. להיפך, אנחנו מפגרים, אנחנו לא מחוברים ולא מלוכדים.

וכאן אנחנו מביאים כהוכחה את דברי המדענים.

כדי להתחבר, אנחנו בכלל לא צריכים לארגן מהומות ולהדיח מישהו. קודם כל צריכים להבין שהחיבור הוא באמת הכרחי ונחוץ, ולאחר מכן לעבור להידברות. אנחנו צריכים לארגן מקומות שבהם כולנו יחד נדבר ונתחיל להתחבר. המקומות האלה, ככלל, יהיו וירטואליים, ולכן אנחנו מזמינים לאתר שלנו את כולם.

המבנה צריך להיות: סיבת הבעיה, הפיתרון, דעתם של המדענים, הכתובת שאליה אנחנו מזמינים, כדי להתחיל בדיון ולהגיע לפיתרון, במקום לצאת שוב ושוב לרחובות. הרי כמה זמן נוכל להחזיק מעמד בצורה כזאת, ומה זה ייתן?

וחוץ מזה, מתוך הפלאייר שלנו צריך להיות ברור שאנחנו לא בעד המהומות. כי במחאה מעורבים הרבה כוחות שמעוניינים דווקא בזה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "השלום בעולם", 10.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
קורס לפיתוח הנשמה
כדי להגיע לצדק חברתי, צריך לגדול
העולם מתעורר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest