דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / יחס מיוחד לנבחרים של הבורא

יחס מיוחד לנבחרים של הבורא

שאלה: בגורלו של העם היהודי נפלו כל כך הרבה ייסורים במשך כל ההיסטוריה, שלפעמים קיים רצון לבקש מהבורא לבחור בפעם הבאה לתפקיד של הנבחרים שלו איזה שהוא עם אחר. למה אנחנו מקבלים כזה יחס מיוחד כלפינו?

תשובתי: יחס מיוחד מקבל אותו החלק מכל האנושות, שמפותח יותר מכולם לגילוי הבורא, ולכן הוא נקרא ישראל ("ישר-אל").

כל אחד שירגיש בליבו השתוקקות דומה ויצטרף לקבוצה הזאת, כלומר, יהפוך להיות יהודי (מהמילה "איחוד"), יתאחד עם האחרים כדי לגלות את הבורא, בזה שייכלל בעם ישראל, הוא גם כן ייפול תחת הלחץ הזה ולא יוכל לברוח.

ככל שאנחנו מתפתחים יותר ומתקרבים לסיום, לנקודה שבה חייבים לגלם את המשימה שלנו בכל העולם, בהתאם לזה אנחנו נרגיש לחץ, מאבק ושנאה יותר ויותר גדולים. ואומות העולם לא מבינות את הסיבה לשנאה שלהן. כי בזה מתגלים אותם הכוחות שאיתם אנחנו בעצמנו היינו צריכים להשתוקק ולנוע קדימה, בזה שמתחברים ומתאחדים יותר ויותר ומושכים אחרינו את כל העמים האחרים.

אבל במקום זה אנחנו מנסים לסדר לעצמנו חיים רגועים ונוחים. ולכן, אותם הכוחות העצומים, שהיינו צריכים להפעיל ולא עשינו זאת, מתחילים ללחוץ עלינו דרך אומות העולם. היום אנחנו מרגישים רק את הסימפטומים ההתחלתיים ביותר של הלחץ הכלל עולמי הזה עלינו. אם אנחנו לא נצליח להראות שאנחנו מבצעים את המשימה שלנו, אנחנו נזמין על עצמנו צונאמי גדול מאוד.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 485, 28.12.2014

ידיעות קודמות בנושא:
בית, הפתוח לכל העמים
ייסורים של העם הנבחר
נבחרנו לשרת את העולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest