דף הבית / אהבה / יום האושר העולמי

יום האושר העולמי

הערה: העולם חגג לאחרונה את "יום האושר הבינלאומי", שנקבע על ידי האו"ם לפי הצעתה של ממלכת בוּטָאן.

לדעתי היה רצוי שיום האושר יחול במהלך כל 365 הימים בשנה. בלוח השנה יש ימי חג רבים שבהם חוגגים למשל את יום האישה, יום האסטרונאוט וכולי. רצוי שביום הזה כל האנושות תשחק בכוונה באושר כדי להפוך את כולם למאושרים ליום אחד, זה היה יכול להיות נפלא. יכול להיות שאז היינו מבינים שזה אפשרי.

אם אדם חושב כיצד להפוך את כולם למאושרים, וכך כל אחד חושב עבור האחר, פתאום מתחיל להופיע האושר. האושר לא קיים בעולם, אבל פתאום הוא מתחיל להופיע מאיפה שהוא וכל העולם נספג בענן האושר הזה. אז, כולנו יחד היינו יוצרים ענן של אושר, שהיה עוטף אותנו, בולע אותנו בתוכו, היינו מרחפים עליו, וזו הייתה הרגשת "גן עדן". שרשרת האושר שחוזרת אל האדם הייתה מגלה לו את הכוח החיובי הנסתר בעולמנו, שאותו איננו יכולים להרגיש, מפני שאיננו דומים לו. ואילו היינו נוהגים כך, היינו מפיקים אושר מתוך העולם שלנו, ומתחילים להשתמש בו ולחיות באושר.

במצב זה, האדם היה מבזבז לצורך קיומו 20 קלוריות בלבד ביום ואפילו פחות, מפני שכוח האושר היה ספוג בתוכו וממלא אותו. זה היה מקור הכוח החזק ביותר. בכך שהיינו שוקעים בהדרגה במצב כזה ומשחקים באושר, היינו משיגים את הנצחיות, והעיקר – היינו הופכים לבני אלמוות. כי למעשה מה שהורג אותנו, זה מצב האומללות שהאגו גורם לנו. חכמת הקבלה מציעה לנו להפוך להיות מאושרים, ומראה לנו כיצד לעשות זאת. לכן אני בעד אושר אמיתי במשך 365 ימים בשנה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 20.3.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest