דף הבית / משבר עולמי / יהיה לך כל מה שתרצה!

יהיה לך כל מה שתרצה!

photo_rav_gh70_258.jpg

כחוק, רוב בני האדם רוצים רק דבר אחד – שיהיה להם טוב. מטרתם – חיים טובים, שקטים ונוחים. שתהיה עבודה, חשבון בנק, ביטוח חיים ושרותי בריאות. שיהיה בית שבו יהיו חשמל ומים, שליד הבית יהיה סופרמרקט ושרותי רווחה אחרים. שהילדים יקבלו חינוך טוב ושהכול יתפקד כמו שעון – זה מה שכולם רוצים!

אך התיקון שלהם תלוי בהתחברות, וההתחברות תלויה בכך שהם ישמעו על הקשר שבין בני האדם, בדרגתם החומרית, בהיותם בפירוד עדיין, כי אין להם דרך אחרת להתחבר. אבל עם הזמן הם יתחילו להבין, שבויתור הדדי, ובהשפעה ונתינה הדדיים יש הרבה יותר ממה שהם חשבו לקבל תחילה.

חוץ מאשר חשבון הבנק, ביטוחים, פנסיה ומשכורת, יש דרגת חיים גבוהה יותר, שאותה כל אדם יכול לחוות. כשהאדם מרגיש את הכוח העליון של הטבע, ואת זרימת החיים הנצחית, אז כל מה שעבר עליו לפני הגעתו לזה מתמזג עם ההווה, וגם עם העתיד, למציאות אחת. בכך האדם יגלה לעצמו את החלק הנסתר של המציאות, ואז שני חלקי המציאות האלה יתחברו יחד למציאות אחת שלימה!

בני אדם מתחילים להבין, שדווקא כתוצאה מהחיבור והאיחוד ביניהם, תתחיל לזרום אליהם הארה קטנה של אור שתגיע במדרגה הבאה. לכן עכשיו כבר מדברים על האיחוד כדבר חיוני ביותר, כדי שברמה הגשמית, הפשוטה יהיה לנו טוב. זה הכול. מה זאת אומרת טוב? – כל מה שתרצה יהיה לך!

גלגלי שיניים – 1
גלגלי שיניים – 2

ידיעות קודמות בנושא:
העולם כקשר הדדי
מטרת המשבר, להגיע לשלמות
המנוע הנצחי של הנשמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest