דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / טעם היציאה מהעולם שלנו

טעם היציאה מהעולם שלנו

שאלה: ישנם אנשים יותר רגישים לפעולות מסוימות, ויש פחות רגישים. איך אתה ממליץ לעבוד עם "שטר הערבות", כדי שהוא באמת יוטבע על ליבו של כל אחד, כדי שכולם יחיו את המסמך הזה ויחד ימלאו אותו?

תשובתי: העניין הוא, שאי אפשר לעשות את זה כל הזמן. אבל אפילו השפעה אימפולסיבית פשוטה על האדם, שאתה יוצר בו כזאת אפשרות, והוא, בעל כורחו, מתחיל לעלות מעל לאגו שלו, מתוך זה שהוא מתחיל לקבל מאיתנו הרגשה של ביטחון, חוסר של איזה שהן בעיות ודאגות, זה דוחף אותו החוצה מהעולם שלנו. כי כל העולם מורגש על ידינו בתכונה של דאגות תמידיות, מפני שהאגו שלנו מחייב אותנו לחשוב ולפעול בצורה כזאת.

לכן, לפחות השפעה אימפולסיבית זה על זה, שיוצרת באדם אפילו לזמן קצר הרגשה של ערבות, מטפחת בו בהדרגה כזאת השתוקקות לעלייה מעל עצמו, שהוא באמת מתחיל לחפש, איך להופכו לקבוע. באופן כזה, זה הופך להיות אמצעי להתקדמות שלנו קדימה.

אני מאוד מקווה, שכתוצאה מהמאמצים שלנו בכנס בערבה, אנחנו לפחות נשיג איזה שהן יציאות קונקרטיות מהעולם שלנו. אז לאנשים יופיע הטעם של היציאה מהעולם שלנו, והם יתחילו כבר לפעול בצורה יותר מטרתית.

שאלה: איך אפשר לנצל את זה בשיעורי הבוקר, בסדנאות, באסיפות החברים, בסעודות המשותפות להכנה לכנס?

תשובתי: חייבים לפעול באותו הכיוון לחלוטין: כל הזמן לעשות כאלה תרגילים, שבהם אני מקווה על ידי ההשתוקקות שלי, על ידי המאמץ הפנימי שלי להשפיע בצורה כזאת על החברים, כדי שהם יתחילו להרגיש את הדאגה שלי כלפיהם ולהשתחרר מהאגו שלהם. אין שום צורך בכלל לחכות לאיזה אירוע מיוחד, אפשר לחזור לזה כל יום וכל שעה, ובסופו של דבר, אנחנו נצליח.

מתוך קורס יסודות הקבלה, הכנה לכנס, 30.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ערבות, זה התנאי ללידה רוחנית
מעלה, על הכדור הפורח של הערבות
אל תאלץ אותנו לסחוב אותך על אלונקה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest