דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / טבעת חיצונית מכמה מיליונים

טבעת חיצונית מכמה מיליונים

שאלה: בתחילת השבוע אתה אמרת, שאם אנחנו נצליח לחזק את הקשר בין החברים שחוזרים לערי מגוריהם, ונתגבר על כל ההפרעות של העולם הזה, אז בשבת הקרובה יגיע גמר התיקון. אם כך, מדוע אתמול בשיעור אנחנו שמענו שלא יגיע גמר התיקון עד שלא יתאספו כמה מיליוני בני אדם שתומכים בנו ונמצאים איתנו בקשר?

תשובתי: זאת שאלה מאוד מורכבת ותלויה בהרבה תנאים. כי איך אנחנו נוכל להחזיק את הקשר בין כל הקבוצות אם לא נהיה עטופים בטבעת חיצונית מכמה מיליונים. זה לא מבטל את זה. אבל לא תהיה לנו נחיצות להיות בכזה קשר חזק ויציב, כאילו שאנחנו נמצאים יחד זה ליד זה, על אף שכבר התפזרנו כל אחד ליבשת שלו, אם המיליונים האלה לא יחייבו אותנו. לכן זה תלוי בזה.

שאלה: אם זה כך, אז מה המשימה שלנו לשבוע הזה, כדי להזמין ולמשוך את הכוח הזה של גמר התיקון שנקרא "משיח"?

תשובתי: צריכים להכין את עצמנו לפעולות הפצה חיצוניות בכל העולם ולחזק את הקבוצות ואת החברים שעוסקים במיוחד בהפצת החינוך האינטגרלי. צריך כמעט להפסיק את הפצת חכמת הקבלה ולעבור לגמרי להפצת החינוך האינטגרלי. כי אין ספק שהוא יותר קרוב ליישום של גמר התיקון ומזמין פחות התנגדות. צריך לבנות תוכניות עבודה מפורטות של ההפצה הכללית עבור כל היבשות, המדינות, הערים, הקבוצות.

את סדרת הכנסים הבאה באירופה, באמריקה הצפונית והדרומית (קולומביה, צ'ילה, פרו, מקסיקו, ארה"ב, קנדה) אנחנו נתפוס ונרגיש לא סתם ככינוּס, אלא ככינוּס פנימי שייתן לנו דחף רוחני גדול קדימה. ואנחנו כבר צריכים להכין את עצמנו אליו, בכך שמשתמשים בכל ההזדמנויות שניתנות לנו.

זאת הצלחה גדולה שאנחנו התחלנו לדבר על העיצוב של צורת העובָּר והרחם הרוחני, זוהי התקדמות משמעותית. וזה לא כל כך קשה, אנחנו רק צריכים לסדר ולארגן את עצמנו, כי אנחנו כבר יודעים איפה יש ידיים ורגליים אצל העובר הרוחני הזה, לֵמה צריך לשאוף ומה לעשות. כל האבחנות נמצאות בידיים שלנו. זה באמת ממלא בהרבה תקווה ושמחה.

מתוך שיעור על "הקדמה לספר הזוהר", 12.02.2014

ידיעות קודמות בנושא:
המנוע נכבה בהילוך סרק
משימה אקטואלית
להרכיב את העולם העליון לבנה אחר לבנה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest