דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / חכמת הקבלה והשׂכר

חכמת הקבלה והשׂכר

laitman_2010-02-26_5071_us-70.jpg

שאלה: לפי בקשתו של חבר, אנחנו שואלים שאלה המטרידה אותו מאוד: האם מותר לו, בכך שמציג את עצמו כתלמיד שלך, לתת ברכות לאנשים תמורת שׂכר ובזה לעזור להם במצבי החיים הקשים?

כמו כן, הוא מציע להפוך את זה לעבודה מקומית קבוצתית, ובכך להחשיב זאת כדבר הקשור בהפצה ובמשיכת אנשים אל חכמת הקבלה. יש לו בעיות פרנסה, הוא עומד כעת בפני בחירה: האם ללכת לקראת עבודה שיש בה מן הסיכון או לנסות להרוויח בעזרת הברכות האלו. אנחנו הסתבכנו עם השאלה הזאת וכדי לא לטעות, פונים אליך.

תשובתי: בשום פנים ואופן אסור להרוויח על חשבון חכמת הקבלה, ויחד עם זה עוד לרמות אנשים, ואם ידוע על מקרה כזה בקרב חברי הקבוצה, אתם חייבים מייד לגרשו מהקבוצה.

לעולם אין להשתמש בחכמת הקבלה למטרת רווח, זה מוציא לגמרי את האדם מהדרך הרוחנית. לא לתת שום ברכות, זהו שקר! רק רצון הקבוצה והמחשבות על החבר יכולים לעזור לו, אם הם ללא מטרת רווח. להרוויח על חשבון חכמת הקבלה, אסור בשום פנים ואופן!

באותה המידה, גם קללות כמו "פולסא דנורא", שמישהו כביכול יכול בעזרתן להזיק למישהו, אין ניסים בעולם! צריך להשתוקק רק אל האור, אל הכוח של ההשפעה והאהבה, זהו הכוח החיובי היחיד בעולם. ולהזמין רק אותו, זוהי האפשרות היחידה שלנו לבצע משהו בעולם, זוהי הבחירה החופשית היחידה שלנו.

רשומות קודמות בנושא:
קבלה לא תעזור להיות עשיר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest