דף הבית / הכול על הקורונה / חיסון אוניברסלי לכל הנגיפים

חיסון אוניברסלי לכל הנגיפים

כל העולם מנסה לפתח עכשיו חיסון נגד נגיף הקורונה. אבל ישנו חיסון רוחני נגד המגפה הזאת, ואין ספק שבסיכומו של דבר, הוא מספק רק הגנה אמיתית מהמחלה.

לכן אני חושש, שלאחר נגיף הקורונה הזה, יופיעו עוד המון מוטציות שלו ואנחנו לא נוכל לצאת מהמעגל הזה. המכות יבואו בזו אחר זו בתדירות עצומה , אם זה לא יהיה נגיף אז יהיה משהו אחר. אנחנו כבר נמצאים בתקופה שאנחנו לא יכולים לברוח ממנה.

אבל הפתרון הוא פשוט: ליישם את שיטת האיחוד, החיבור, שאותה מציעה לנו חכמת הקבלה, שמסבירה לנו כיצד להתחבר בצורה נכונה וטובה בינינו. באותה מידה, שבה נשנה את היחסים ההרסניים והאגואיסטיים שלנו ליחסים ידידותיים, נגיף הקורונה ייעלם. אנחנו רואים, שהנגיף הזה עובד באופן סלקטיבי מאוד: הוא מרחיק אותנו זה מזה, הורס את כל מערכות היחסים התעשייתיות, מערכות הניהול, המערכות הבנקאיות והמפעלים.

הוא כביכול מסביר לנו בשפה שלו, שכל העולם שנבנה על ידינו שגוי, אגואיסטי, מבוסס על ניצול הדדי. הוא מנוגד לצורה האינטגרלית של הטבע ולהדדיות שאותה הטבע דורש גם מהמדרגה האנושית. בכל שאר מדרגות הטבע: דומם, צומח וחי קיימת סימביוזה מלאה. ורק במדרגה האנושית מתנהלת כל הזמן מלחמה. הטבע דורש מאיתנו, שבשיתוף של השׂכל והרגשות האנושיים, של ההבנה שלנו, נבנה קשר נכון. והנגיף עוזר לנו בכך.

מתוך שיחה עם דוד בלומנפלד, 25.03.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest