דף הבית / אהבה / זוגיות / חיים חדשים 708 – שליטה מינית

חיים חדשים 708 – שליטה מינית

בעבר, שליטים הפגינו את כוחם בעזרת ריבוי נשים, ובכך הראו שליטה ובעלות. בתוך הגבר מצוי ״קוף גדול״ שרוצה להראות שלצידו המון נקבות ויש לו כוח גברא עבור כולן. (הרב ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה עם אורן לוי וניצה מזוז)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "שליטה מינית".

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

בעבר, שליטים הפגינו את כוחם בעזרת ריבוי נשים, ובכך הראו שליטה ובעלות. בתוך הגבר מצוי ״קוף גדול״ שרוצה להראות שלצידו המון נקבות ויש לו כוח גברא עבור כולן. מצד הטבע האישה מתמסרת לגבר שבועל אותה והגבר לא, לכן לאישה יש סימן – ה"בתולין". גבר שמגיע לעמדת שליטה שואף לשייך את הנשים אליו גם דרך מגע מיני, כשהוא מקיים יחסי מין עם אישה, הוא מותיר בה "רושם" ובילד שהיא תלד יהיה רושם מכל גבר שהייתה עמו במגע מיני.

רק חינוך נכון יכול לבנות יחס חדש בין גברים לנשים ולעשות אותם שווים ללא שליטה של האחד בשני. מצד הטבע, הגבר מרגיש שכל הנשים בעולם הן פוטנציאל עבורו, לכן שוויון בין גבר לאישה יתכן רק בתנאי ששניהם ישאפו למטרה נעלה של גילוי הכוח העליון. שאיפה כזו תביא אותם לתענוג מזיווג רוחני, מהתקשרות פנימית מושלמת, שתיצור ביניהם מצב שנקרא ״גן עדן״. על האישה להראות לגבר שהיא מצפה ממנו לתפקוד רוחני נכון ואז הוא יתקדם בדיוק למטרה זו.

הגורם השלישי שמצטרף לקשר הזוגי הרוחני הוא הכוח העליון, כוח של ״תכונת ההשפעה והאהבה״ ששוכן מעל שניהם. אנו חושבים שהתענוג נמצא ביחסי המין שבין הגופים, אבל באמת הוא נמצא בקשר בין הנשמות. הרגשת כוח האהבה האמיתית שאליה כל אדם שואף, נקראת ״הרגשת גן עדן״. בתוך כל גבר מצוי ״קוף״ שמסתכל על אישה כדרך משקפיים בצורה שהיה רוצה לשלוט בה. בשיא התפתחותו, אותו ״קוף״ ירצה להיות ״אדם״, להיות דומה לכוח העליון  ואז הוא ישתמש בכל הכוח הנשי שביקום וכל הכוח הגברי, ויזווג ביניהם מבחינה רוחנית.

תוכניות קודמות:
חיים חדשים 707 – מאבקי כוחות בין נשים וגברים
חיים חדשים 706 – המאור שבתורה
חיים חדשים 705 – בית כנסת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest